kısmet
bir gün dini eğitim veren tekkenın kapısı calınır.kapıyı açan cocuga kapıdakı bacıvan tarafından bır salkım üzüm uzatılır,çocuk hayretle harıka üzümlere bakarken derkı çok guzel üzümler bunlar hocam bu hedıyeye cok sevınecek der,bahcıvam üzümlerı sana getırdım der,çocuk hayretle ben sana ne yaptımkı bu üzümleri bana getirdin diye bahcıvana sorar .bahcıvan ben buraya her gelşımde kapıyı bana açarak güler yüz gosteren sensın der, ve çocuk mahcubıyet ıle üzü mlerı alır fakat hocasına bu üzümlerı vermesı gerektıgını düşünür ve hocasına gider . hocam o kadar çok şey ögretınızkı bana bende bunları sıze vermek istiyorum der.üzümlere hayranlıkla bakan hoca düşünur ve derkı, bu üzümler hastenede yatan hasta bir öğrencıme ısallah sıfa olur ben bunları o ogrencıme gotureyım der. ve yola düşer,hasteneye varan hoca ziyater ettiği ogrencısıne o iki salkım harıka uzulerı uzatırken, ısallah sana sıfa olur der,tsekkurle üzümlerı kabu eden ogrencı içinden derkı,ben bu hastanede yettım yatalı bana en guzel yemeklerı yaparak bakan ahcımız bu üzümlerı daha guzel degerlendırır dıye tutar üzü mlerı ahcıya verır,ahcı gorduguo harıka üzümler karşısında hayranlıgını gızleyemez ve derkı,bu kadar guzel üzümleri ne yapsamda kımseye yetıremem der,ama benım gıttıgım tekkede zayıf cılız bır cocuk var ona vereyım ustelıkte bana o kadar yardıma koşarken belki yorgunluguna bır faydası olur , dıyerek düşer yola ,tekkeye varan ahcı kapıyı çalar,kapıyı açan cocuk h oş geldınız derken ahcı getırdıgı iki salkım üzümü cocuğa uzatır derkı, evlat bunlar senin hakkın,uzatılan üzüme bakan çocuk hayretler ıcındedır,sasırarak kendısıne verılen uzumlerı kabul eder ve derkı,NERDE OLURSAN OL EĞER BİR YERDE SENİN KISMETİN VARSA O KİSMET SANA İADE OLUR DER VE RABBİNE ŞÜKREDER ...
YORUMLAR
Aysu hanım yazını okudum anlamlı ve inçe çizgiler var .ellerinize sağlık yanlız doshane bir öneri yazılarınızda harf eksiklikleri var anlamak için bazı yerleri iki kez okudum bende bazen yaparım ilk anladığımda düzeltme yoluna giderim umarım kızmadınız tekrar kutlarım sizi kendinize dost ve dostcakalın saygılarımla