- 449 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Toplumu Yöneten ve Yönetilenler
Toplumu Yöneten ve Yönetilenler
“Anadolu, Kültür,Sanat ve Mozaik Derneği’nin” açılışı bütün insanlarımıza hayırlı olsun diyerek, düşüncelerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Değerli okurlarım. Yıllara dayalı bir düşüncenin özleminde, çağdaş bir yapılanmanın kaçınılmaz olduğuna düşünmekteydim. Bugün, bunu başarabilmenin ve bu amaca ulaşmanın mutluluğunu yaşamaktayım. Düşüncelerimi, benimle paylaşan her arkadaşa teşekkür ediyorum. Güçlü bir kadroyla yola çıkmış bulunmaktayız. Açılışımızda bizlerle bir arada olanlar, bizleri onurlandırmış oldular.Ben ve arkadaşlarımın Gayretli çalışmaları sonucunda, “Anadolu, Kültür, Sanat ve Mozaik Derneği’ni kurmuş olduk.” 15.06.2007 günü, değerli şahsiyetlerle birlikte açılışını yapmış bulunduk. Bu derneğin aktif olabilmesi, bütün insanlarımızın duyarlılığına bağlıdır.Yönetim kurulu olarak, “Anadolu Kültür Sanat ve Mozaik Derneği’nin” kapısını, sonuna kadar her vatandaşımıza açtık. Bu günden itibaren üyelik kayıtları başlanmıştır. Üyeliğe giriş 50YTL. olup, yıllık aidatı 120YTL dır. Bu itibarla, herkes üstüne vazife sayacağı sorumluluğu, yerine getireceğinden eminim. Bu nedenle, bu gerçek verileri, sizlerle paylaşmak istedim.
Ülkemizin içinde bulunduğu ortamı dikkate alacak olursak, yok olmaya yüz tutmuş “Kültür ve Sanat” değerlerimizi, her gün biraz daha erozyona uğraması bizleri üzmektedir. O nedenledir ki bu temel gerçekleri görmek zorundayız. Bu yozlaşmanın mutlaka önüne geçmeliyiz.
Bu günden itibaren, büyük bir sorumluluk üstlendiğimizin bilincini taşımaktayız. Artık ”Anadolu Kültür-Sanat ve Mozaik Derneği” kamuoyu huzurunda, yerini almıştır. Büyük bir törenle açılışını yaptığımız derneğimizin hayırlı uğurlu olması dileğimizdir. Kültürümüz kendi kimliğine kavuşuncaya kadar, mücadelemizi sürdüreceğimizden hiç kimsenin endişesi olmasın. Bu kültüre zarar verenlere karşı, her alanda duruşumuzu sergilemekten kaçınmayacağız. Bu çalışma içerisinde yer alacak gençlerimizi hep birlikte kucaklamış olacağız. Gençlerimizin açığa çıkması gereken yanlarını, mutlaka açığa çıkaracağız. Çeşitli kurs ve dinletilerle geleceklerini güvence altına alacağız.
Bu çalışma, aynı zamanda çok önemli bir dayanışmayı da, beraberinde getirecektir. Birlikteliğimiz, toplumsal kalkınmamıza sebep teşkil etmiş olacaktır. Böyle bir örgütlenme, her okurla birlikte, yazar ve şair dostlarımızı da kucaklayacaktır. Bu çalışma içinde yer almak isteyen herkesle, çok büyük işler başaracağımıza, inanmaktayım. Bu düşünceye gönül vermiş arkadaşlarıma da şükranlarımı sunmayı bir borç bilirim. Onların destek ve yardımlarıyla, kuruluşumuz gerçekleştirilmiş oldu. Ayrı yeten, bizlere desteğini esirgemeyen, Sayın Mustafa Küpeli ve ekibine de çok teşekkür ediyoruz.Ülkemizin güzel insanlarına, hizmet etmekten gurur duyduğumuzu da bilmenizi istiyorum.
Saygılarımla.
Mürse, Adıgüzel
Yönetim Kurulu Başkanı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.