- 1688 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
*- ZENGİNLİK
Hayatım boyunca hiç fakir hissetmedim kendimi. Hiçbir zaman yeterince paraya, mala, mülke sahip olamadım ama bunu da kendime hiç sorun yapmadım.
Parasızlık geçici bir durumdur. Rabbim dilerse bu durum ortadan kalkabilir. Veren Allah’tır, dilediğine verir. Onun tasarrufunda olan bir şey için kendimi niçin üzeyim ki?
Fakir olmak çok başka bir şeydir oysa. Karun kadar zengin olsa insan, ne yazar, Rabbinin rızasını kazanamadıktan sonra?
Rızayı İlahi’ye ne kadar yaklaşabilmişse kişi o kadar zengindir. Nasılsa bir gün elinden uçup gidecek şeylere güvenerek insan kendisini nasıl zengin hisseder ki?
RECEP AKIL
Bu yazı bir deneme değil tabi ki. Naçizane bir kaç cümleden oluşan bir metindir.
YORUMLAR
Allah razi olsun Recep, ne kadarda dogru yazmissin her zaman oldugu gibi.
_En büyük zenginlik kanaatkar olmaktir diye bosa dememisler ve seni bu yazindan ve o güzel düsüncenden dolayi kutluyorum.
.
Senin yazina ilaveten; Yaradan ne demis, "Mali mülkü istedigime veririm ama ilmi isteyene veririm"
Öylese bizi bu yasantimiz ve ebedi hayatimizda fayda verecek ilmi isteyelim ve hem kendimize hemde cevremize faydali olalim.
.
Son zamanlarda pek nete/siteye giremedim ve yazini özlemisim... Resimde cok ilginc olmus hani, nerden buluyorsun bunlari ya :)))
Tesekkür ve tebriklerimle, muhabbetle...