ÇAKALLAR KOYUNLARIN PEŞİNDE..
ÇAKALLAR KOYUNLARIN PEŞİNDE..
Nereden bakarsak bakalım bir sonuca gidiyoruz. Bunu da siyasetçilerin hepsi biliyor. Emeklinin 10 lira zammı, öğrencinin zamlanan harç parası bağırıp çağıran siyasetçileri hiç mi hiç umurunda değil. İlgi alanlarına oy bezirganlıgı temel atmış vay halimize…
Sokaklarda insanların asık suratını görmekten dolayı üzüntüm artmaktadır.
Ama birçoğumuz da bu zemini hazırlayanlardanız. Kendimizi eleştirmek çok zordur. Hani herse yi bilir ve profesör oluruz birçok konuda. İşte bizleri felakete sürükleyecek tutumumuz. Ne güvenliğimizi sağlayan nede bizleri temsil edenlere güvenim kalmamıştır. Cehaletin bitmediği ve giyindikleri üniformalar sayesinde padişah kesilenlerden uzak durmak gerekiyor. Siyasilerden korkar oldum maalesef. Seçimlerde bir partiden seçilen daha sonra zıttı olan partiye geçiş yapıyor. Bilgi birikimi olan bir avuç insanda sesini çıkaramıyor ortalık çakallara kalmış koyunları yemekle meşguller.
Ehh hak ettik bunları senelerce oturmanın keyfini çıkardık ve şimdi tepiniyoruz.
Gitti gidiyor. 12.07.2009
Zeynep Aydınlıoglu
YORUMLAR
lakin; kuruların yanında yaşlar da yandı...
üzücü olan da bu zaten...
haketmedik...
işsizliği, emeklilik parasını almak için saatlerce kuyruklarda beklemeyi,dayın yoksa baban da yok mantığını, üniversiteyi kazandın ama paran yoksa okuyamazsın...
zenginin malı züğürtü yorar mantığını, rekabet ve hısr ortamına atılmayı, yemezsen yerler işgüzarlığını...
kısaca; yazınız düşünülmesi gereken bir yazıydı...
çok güzeldi...
saygılarımla...