- 973 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Mekansiz bey yazi çok guzeldi tebrik ederim.
Benim kuçuk bir saptamam var bu konuda:
Turkiye yavas yavas çekim noktasi olmaktan uzaklasiyor. Cunku sorun ki bu benim fikrim, bir yanda arap kulturu ki emperyalisttir, diger yanda bati kulturu ki o da emperyalist iki emperyalist kulturu Turkiye hazm etmeye calisiyor. Bu iki kultur asla uzlasmaz, savasir dururlar. Onun iin Turk insanin beyni asla net degil, puslu, bulutlu goruyor dunyayi genel olarak.
Ilk once araplarin neyi varsa onlardan kurtulmak lazim, din, dil hepsi ama hepsinden. Dusunun içimizde kaçimizin ismi Turkçe??? 1%!!!
Araplar Turk ismi koyuyorlarmi çocuklarina???? Anladinizmi nasil yillarca asimile oldugumuzu. Bunlardan kurtulmak lazim. "Dininizi de alin gidin" deme zamani geldi bu zihniyetten kurtulmak için.
ikinci konu, memlukleri hatirlayin, beyaz kolelerin kurdugu devlet. Bu gun Almanyadaki Turkler yavas yavas çekim noktasina dogru geliyorlar. Iste benim tek umudum bu:
Avrupadaki Turk varligidir, Turklerin gelecegi.
Kendinize iyi bakin
DOĞRU SÖZE NE DENİR ...
.AH DİLE GELSEYDİ VATAN ,TOPRAK ,BAYRAK İÇİN YERE DÜŞEN ŞEHİTLER ;EYVAH BİZ BUNLAR İÇİNMİ TOPRAĞA DÜŞTÜK DERLERDİ SANIRIM.
.KENDİ ÖRF ADET TÖRE KÜLTÜRÜNDEN TARİHİNDEN DİNİNDEN UZAKLAŞTIKÇA.
.ÖZÜNE DÖNMEDİKÇE BİR KİŞİ ZAMANLA BAŞKASININ DUYGULARININ ESİRİ OLUR..
O KENDİNİ İDARE EDEN DEĞİLDE BAŞKALARI TARAFINDAN IDARE EDILEN OLUR..
UZAKLAŞANI KENDİ SOYDAŞLARINDAN KAÇANLARI BİRGÜN GELİR SIĞINDIKLARIDA KOVALARLAR..
ŞAHİT OLMUŞTUM KONSOLOSLUKTA KADIN TÜRK VATANDAŞLIĞINDAN ÇIKMAK İSTİYORUM İSMİMİ DEĞİŞTİM EVDE DIŞARDA YABANCI DİLİ KONUŞUYORUM ..
TURİST GİBİ GİTTİĞİM YER İÇİN NEDEN TÜRK VATANDAŞI OLAYIM DİYORDU .
İSMİNİ HERŞEYİNİ DEĞİŞEN VE ETRAFINDA İLGİ ÇEKMEĞE ÇALIŞAN ..
BUNLARDAN OLANLARDAN NE BEKLENİR..
NEDEN O HALDELER..UNUTTULAR ..UNUTTURULDULAR..
BUGÜN AZ ŞEYE HERŞEİNDEN VAZ GEÇENLER ZAMAN GELİR BAŞKA ŞEYLERDENDE VAZGEÇERLER O GÜN ÇOK ÜZÜLMÜŞTÜM .
.ÖZÜNDEN UZAKLAŞTIKÇA İNSAN NASIL KARARLAR ALIYORDU .
.GÖĞSÜNÜ GEREREKDE ANLATIYORDU..GÜZELDİ YAZINIZIN KONUSU ..SAĞOLUN ..SELAM VE DUA İLE..
Dost şair ve yazar gerçek konularea değinmişsiniz.Okurken şiiriniz kadar da yazınızdan duygulandım ve deri derin bir soluk aldım.Sağ-sol ne ifade eder.Türklük ülküsünüde sistemin bir parçası haline getirmediler mi?Üzülüyorum v eçok üzülüyorum.Şiirlerimi takip ediyorsunuz.
Yüreğine sağlık.Dilde,fikirde işte birklik sloganımızdır.Azerbeycan devlet başkanı rahnetli M.Emin RESULZADE"Bir kere yükselan bayrak bir daha inmez"dmezmiydi.Bayrağı bir kere yükselttik.Bundan sonrası gençlerin görevi.Selam ve dua ile kal