Aşksın Sen
aşksın
en güzel tatta
en özel hayatta
Aşksın sevdiğim. Sana geldiğim her an aşkladır. Aşkla beni yanına çağırır zeytin bakışlı gözlerin. Aşkla beni coşturur o tatlı sözlerin. Aşkla içi içine sığmaz biri olurum senin o müstesna varlığınla. Varlığında değerler kazanırım. Varlığınla gerçek mutluluğa ulaşırım. Varlığınla kendimi olmak istediğim noktada bulurum. Varlığın elzemim. Varlığın gerekli canım. Varlığın taptaze kanım. Varlığın ikide bir gelen heyecanım. Varlığın canıma canlar katanım...
aşksın
yeni bir gün doğar gibi
ansızın yazda yağan yağmur gibi
Aşksın sevdiğim. Ipıl ıpıl, ışıl ışıl ve pırıl pırıl aşksın. Aşksın, en anlamlı kelimelerle. Aşksın en yıldızlı gecelerle. Aşksın en doğal şartlarda. Ve aşkın deli ve tarumar eder aklımı. Aşkın başka biri eyler sen dolu kalbimi. Aşkın beni sen kılar Aşkım. Sen olurum aşkın ummmanlığında. Sen gibi bakarım aşkın romanında...
aşksın
temmuz sıcağında
her halinde hayatın
Aşksın sevdiğim. Yaşarken ben, mola verirken ben, deliksiz uyurken ben, ortalıkta kaybolurken ben, gecelerle sabahlara dek konuşurken ben, hasretinden saatlerce susarken ben, güzelliğin için şiirden elbiseler giyinirken ben, yanımda yoksun diye üzülürken ben, seni çok sevmekten ağlarken ben, gözlerinde doyasıya eğlenirken ben; SEN AŞKSIN SEVDİĞİM. Hiç bitmeyen. Hiç azalmayan...
MESELCİ
12.07.2009, Mardin
YORUMLAR
aşksın
en güzel tatta
en özel hayatta
aşksın sevdiğim.sana geldiğim her an aşkladır.aşkla beni yanına çağırır gözlerin.aşkla coşturur beni sözlerin.aşkla içi içine sığmaz biri yaparbeni senin varlığın...
aşksın
yeni bir gün doğar gibi
ansızın yazda yağmur yağar gibi
aşksın sevdiğim.ıpıl ıpıl.ışıl ışıl ve pırıl pırıl aşksın.aşkın deli eder aklımı.aşkın başka biri eyler kalbimi.aşkın beni sen kılar Aşkım...
aşksın
temmuz sıcağında bile
her halde bile
aşksın sevdiğim.yaşarken ben,mola verirken ben,uyurken deliksiz ben,kaybolurken ben,konuşurken ben,saatlerce susarken ben,güzelliğin için şiir olurken ben,üzülürken ben,ağlarken ben,doyasıya eğlenirken ben,SEN AŞKSIN SEVDİĞİM...
Adımyalnızlık
12.07.2009 M.
neden hep
karşındakinin sizi sevmesinden
bu kadar keyif aldınız..
yani onu sizi sevdiği için keşfetmek mutlumu etti sizi..
evet sizi seviyor ...aşık da
bu kontrol edilebilecek bişey değilki...
tebrikler seven yüreklere.........saygım daim....