SEN NASIL...?
Aşk gezegeninden "Sevgi" adlı Ufo’mla, Dünya denen terra gezegenine seni bulmaya geldim. Eski gezegenimde kırık aşklar, acı sevdalar yaşadım. Yorgunum yaşadıklarımdan, yaralıyım ihanetlerden ve sahte dostluklardan. Asırlar önce kaybettim seni, yalan alemin içinde. Şimdi seni buldum. Arayışlarımı bitirdiğim yerdeyim.
Bırak şimdi kavuşma vakti olsun, bırak şimdi eş ruhun seni zifiri karanlıkların içine acımadan bir kere çeksin, bırak bu dünyadaki dedikoducu insanlar konuşsunlar arkandan, dilediklerince, senin için "Şu" veya "Bu" desinler. Ne fark eder, onlar zaten yalan. Hiç olmadılar ki.
Ve sen hiç düşünmeden; bir gün ayakkabını çıkar ve caddenin tam ortasında, yalınayak saatlerce yürü. Kim ne derse desin, aldırma! Yüreğinin söylediğince, içinden geldiğince, çılgınca bağıra bağıra konuş. Bırak bir kez olsun kendin ol. Sevgini ve yüreğinde gerçek bildiğin her şeyi kendince yaşa. Doğru nedir ki. Yaşam nasıl yaşarsan ve sen ne renge boyarsan öyle değil midir ki?
Yoksa sen kendini nasıl özgür kılabilirsin.? Sen nasıl kendin olabilirsin...? Sen nasıl güneşin sıcaklığında çimenlerin üstündeki yağmurun kokusunu hissedebilirsin..? Yoksa sen nasıl denizi, martıları, yoksa sen nasıl "Seni Seviyorum" diyen sesimi duyabilirsin..?
Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum, sen de beni seviyor musun?
CAN AKIN
ŞİİR OLARAK DİNLEMEK İSTERSENİZ PROFİL SAYFAMDA SESLI ŞİİR OLARAK VAR...