- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kaymakam Zeki
Sahil ilçelerimizden birinde görev yapıyordu Kaymakam Zeki.
İri vucutlu Uzun boylu hayli kilolu biri...
Tayin olup ilçeye geldiği gün ben kendi adıma çok sevinmiştim .Olgun ,tecrübeli bir kaymakam ...ilçe aradığını buldu demiştim.
Turist para demekti bu ilçe için ...Para ilçenin ekonomik ve kültürel yönden gelişmesi demekti...Bu tecrübeli kaymakam belediye başkanıyla başbaşa verir ilçeye turist çekerler ümidi ile doluydum .
Kaymakam Zeki hayatından bezmiş bir kişi...Geldiği ilçede birçok problemler yaşamış ...Mesleğinden bezmiş...O emekliliğinin dolmasına gün sayan biri...Kendisi böyle açıklıyordu...
Bir gün ilçe belediye başkanı onun makam arabasına tekmeler savurmuştu...Kaymakam Zeki gıkını çıkarmamıştı.Bir başka gün bir toplantıda "Belediye başkanı "şu adama bir sandalya verin otursun " diyeceği yerde ;Şu adama bir kazık verin demişti...Ne yazık gıkı çıkmamıştı yine kaymakam zekinin...
Kaymakam Zeki bir arsa almıştı ilçeden ;bu turistik ilçeye emeklilikten sonra yerleşecekti...
Ben zaman zaman Kaymakam Zekiyi denize giderken görürürdüm ve "denizin temiz olduğunu göstermek için " bunu yapıyor diye yorumlardım hep.Denizin tuzlu suyu vucuduna iyi geldiği için bunu yaptığını sonraları öğrenmiştim.Keşke öğrenmeseydim...
İlçenin Belediye başkanı ona sataştığı gün O ,iri kafasını kaldırıp kalın kaşlarını çatmasını beklediğim Kaymakam Zeki...Silkin kendine gel...Şu mavi deniz ve şu güneş hakkını helal etmez sana...
O geniş omuzlu gövdeye ve geniş omuzların taşıdığı koca kafaya ...Kaymakam Zekiye bu bezğinlik hiç yakışmıyor...
Bir gün o koca bedenin içine bir aslan girse diyorum ;şu fakir sahil ilçesi turizmden büyük payını alsa...Evlerimizi camilerimizi yenilesek...Büyük büyük köprüler yollar yapsak...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.