- 616 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
konjektür, dünya siyaseti, devletin ali menfaatleri tıngırtıları ile adam uyutma da bu seneler moda oldu. sağ elinle tokalaştığın sol eliyle sana pandik atıyor ve bunun adı 'gereklilikler', 'üstün çıkarlar', 'devlet adamlığı' oluyor...
bir yaşama gayesi vardır. insan neden yaşadığının sorguçbaşıdır, önce ama kendine...
eğer keyf 'bana dokunmayan yılan bin yaşasın'cılık ise felsefe, az yapıyoruz. daha alasını yapalım. hemen kendimize bir manda bulalım. girelim tabiiyetine paşalar gibi hapur hupur geviş getirelim. 'başlarım sınırına, özgürlüğüne, soyuna, ailesine, bana beni gerek beni' mantaliteli har vurup harman dalı oynayalım... sürü sürü doğup yığın yığın tepeleme geberelim.
yok arada sırada cıss ediyorsa vicdan, 'ben çinliye ne kabahat bulacağım dostum?' adam dünya görüşünce yaşıyor. onun dünyası bu. felsefesi bu. adamlığı bu.
bana, içimde suratı adam gibi, içi böceklerin varlığına tavrım lazım. karakterse böyle ortaya çıkar, adamlıksa böyle...
hani duydunuz mu şu çin'de fabrika kuran anlı şanlı firmaların bir lafını sözünü?
lafa gelince atatürkçüdürler, lafa gelince ilericidirler, lafa gelince medenidirler...
nerede bu değerler?
kıtır kıtır insan doğruyorlar.
hayvan gibi kullanıyorlar insanları
nerede sizin medeniyetiniz?
çin'e üç kuruş gezmesindeler mi yoksa?
pardon rahatınızı böldük, keyfinize bakın. bu halk nasıl olsa sizin kıçınızı tepesine almış...