neden gittin?
Dayım;
Sen gittin şaşkın kaldı sevdiklerin.Hepsinin senin için yapmayı istedikleri çok şey vardı.
Hiç kimse yapamadı, geç kaldık…Tek bir soru var aklımızda,neden gittin?Bulamıyoruz bunun cevabını.Allah çaresiz dert vermesin derler ya;İşte bizim çaresiz derdimiz sensin dayıcığım.Neden gittin anlamadık.Gelmedin düğünümeBeni utandırmaktan korktun yada sen utandın.Utansın seni tanıyıpta oynayanlar.Bende oynadım ya…Neyse.Neden gittin anlamadım.Kefene sarılı bedenini getirdiler ya önüme.Yüzünü görmeden yüzünü okşadım usulca, inanmak istemedim.Sonra sanki uyurmuş gibi duran suratını göstererek bana.Bu mu sizin cenazeniz dediler.Hiç istemedim cevap vermeyi.Cevap verdim ; ‘Evet bu’Neden orada yatıyordun anlamadım.Sonra yıkamaya başladılar seni.Ağzına,burnuna su kaçıyordu ama sen hiç tepki vermedin dayıcığım.Hani uyuyordun,neden uyanmadın ki?Mert adam;Senden önce çok yatacak kişi vardı aslında o sedyede.Neden orada yatıyordun anlamadım.Bazen çok daralıyor içim.Aklı başında kaybettiğim ilk sevdiğim sensin.Ağlıyorum;Ama beni çok cesaretlendirdin biliyormusun.Sen öldüysen bende ölürüm diyebiliyorum artık.Bizi yarım bıraktın dayı.Beni yarım bıraktın.Artık koşa koşa gidip görebileceğim,Hadi biz dışarı çıkalım 1-2 bira içelim diyebileceğim.Bir dayım yok artık.Tek dayım,canım dayım.Seni çok seviyorum.Doğacak oğlumu görmeden gittin ya .Bir şey demiyorum.
Bir gün görüşmek üzere...