- 1469 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİ YOK ETMEK OLMAMALI!
Sevgiyi yaşamak isteyen yüreklerin anatomik bozuklukları mı var?
Kıskançlıkları atom bombasından daha kalıcı izler bırakıyor ve zarar veriyor.
Benim olmazsa ölsün , sürünsün psikozlu yakarışlar beddualar insanı makber karanlığına hapis ediyor. İnsan kendi kendine ruhunun üzerine simsiyah perdeler örtüyor sanki. Işık alamayan ruh; zamanla gelişemiyor, hissedemiyor ve hatta ölüm başlıyor.
Sevmek; içselliğimizi mutluluk olgusunun içinde yıkamak, aydınlatmak için değimlidir?
Arıtamadığımız kara lekelerin zamanla; bizi önümüzü göremez bir hale getirdiğini hastalıklara yol açtığını anlamamız gerek.
Severken; sevebilen bir yürek güzelliğimizin var olduğunu bilmek bu yaşam içinde bize bir özgüven vermez mi?
Severken sık boğaz etmemeyi tercih etmeliyiz.
Bilinçsizce zalimce sahiplenmenin sonucunun telafisi imkansız kayıplara neden olacağını idrak etmeliyiz.
SEVGİYİ ÇOĞALTALIM…..
ALEVYAVUZ
YORUMLAR
Ne kadar güzel bir konuya değinmişin.Benim olmazsa ölsün , öldüreyim falan, bi türlü anlamış diilim.İnsan ne olursa olsun , ulaşamamış olsa da sevdiğinin zarar görmesini nasıl ister aklım ermiş diğil. Zaten ermesin de.. Çünki, erdiği gün zıvanadan çıkmışım demektir.çok güzel.Asıl Olan Sevgiyi Çoğaltabilmek...Yüreğin dert görmesin canım benim..
everken sık boğaz etmemeyi tercih etmeliyiz.
Bilinçsizce zalimce sahiplenmenin sonucunun telafisi imkansız kayıplara neden olacağını idrak etmeliyiz.
SEVGİYİ ÇOĞALTALIM…..
seven kıskanır... haklısınız belki ama bilemiyorum bende çok kıskancım itiraf etmeliyim:) yazınızçokhoştu başarılar..