DÜŞÜNÜYORUMDA...
düşünüyorumda acaba neden dünya bu hale geldi?Neden gün geçtikce havalar ısınıyor, kuraklık başlıyor, küresel ısınma meydana geliyor?İnsan oğlu ne biçim bir varlıktır hiç düşünüp merak edeniniz var mı?Aynı anda birden fazla mutluluğu yaşıyorlar,kimi zaman kendi hayatlarıda dahil olmak üzere birilerine ait hayatları yıkıp yok etmekte.Her insanın bir derdi var;
kimi arkadaşı olmadığı için, kimi dostu olmadığı için, kimiside sevgilisi olmadığı için sızlanıp göz yaşı döküyorlar.Neden bu kadar kötülük yapmamıza rağmen basit şeylerin altından kalkamıyoruz?Parasızlık vb. gibi dertleri bile aşmışken neden kendi dertlerimize bir çözüm yolu bulamıyoruz?neden gün geçtikce dünyamızı biraz daha kirletip yaşanmaz hale getiriyoruz?Belkide bunun nedeni ’sadece benle mi olur yaa’ gibi düşüncelerden doğuyor olabilir mi?Elbette kirletmeyen dünyaya, etrafa zarar vermeyen insanlar vardır.Ama bunlarda zarar verenler için ne yapıyorlar?oturup izlliyorlar mı yoksa olmaması için çalışıp çabalıyorlar mı? Bu benliğimizi ve irademizi kaybetmeden önce bence herkezin birşeyler yapmaya çalışıp başarmak için uğraşması lazım.Yoksa sadece kendimiz değilde gelicekteki nesillerin gelmesine bile engel olabiliriz.Vatan sevgisi herkezde vardır heralde ’ATASINI TANIMAYAN, İT PEŞİNDEN GEZER’ sözüyle bu yapılanların atamıza,toprağımıza ve bizim için kan vermiş yüzlerce insana bile haksızlık olup emeklerine saygısızlıktır.herkez görevini yapar umarım...