- 1247 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
CABBAR...3....
Seviyorum Yarrr....
Dışarısı sis duman/hava ağır,hava kurşun karası.Göğsüm nefesime
dar geliyor.Voltalıyorum bir boydan diğerine ve odam hazan kokuyor..
-Voltalıyorum sonbahar ıslağı sokağa bakan odamı/duvarlar da hayalin.Rüzgarın esintisinde sen..Aklım bende değil/aklım ziyan...
Şöyle bir çekiştiriyorum perdeleri sağa sola / gözlerimi dikiyorum uzun ince yollarına.Haydi ne duruyorsun gelsene yarr...
-İnanılır gibi değil nasıl özlemişim Cabbar’ım? Özlemlerim köze yatacak diye ben boşuna bekliyorum.Ruhum duman,duman..
-İlla ki duymalıyım seni..
-İlla ki bilmeliyim suskunluğnun sebebini..
-Öyle ya cann/sen öğrettin seni sevmemi..
-Sen bu denli ulaşılmaz kılmazsaydın/bu denli sevdalanmazsaydın bana and olsun kapatmıştım defterlerimi aşktan/sevdadan yana...
-Offf yine uzanıyor ellerim,bana yasak kıldığın cigaraya/dayanamıyor yakıyorum varsın tütsün cigaram ve benim gri duman arası dudaklarımda sen ve parmaklarım hırçınca geziniyor tuşlarında telefonun,sonra ani bir refleksle kapatıyor vazgeçiyorum aramaktan.Kalbim beşe katlıyor çarpıntıyı / olur ya ulaşılamıyor derse.Zaten bütün gün alaborayım onunla/onun olmadığı o hayal denizlerimde.Neler neler kuruyorum aklım sıra.Kaçıncı gemiyidir batırıyorum kendimce. Marmarayı sallıyorum öfkemden delice.İşte tam da bunlar ufkumda gezinirken...
-Sesi yükseliyor Cabbar’ın telefonun öbür ucundan.Ohhh be nihayet diyorum içimden..
-Kahretsin nerelerdesin ? Dellendim akşamdan beri cannn...
-O can demelere kurbanım ben.Canemin destete hawal..(Canım ellerinde) diyor.Öylesine soluklanıyor ki ta derinden /şükrediyorum Tanrıya.Hani bir gün duymasam sesini aman Allahım/neler gelip geçmiyor ki gözlerimin önünden.Hele ki yüreğim yaşamın içerisinde olanın/olmayanın en kötüsünü düşünür.Neden mi? O’na aşkım,tutkum bambaşka desem yetermi..?
-Cabbar / Seni Seviyorum Yarrr....
YORUMLAR
"Sen öğrettin bana seni sevmeyi şimdi nasıl sevme diyebilirsin ki bana. nasıl sesimi duymadan yaşa dersin düşünmeden. Ban sen öğrettin hayatta sevginin yaşam için olmazsa olmazını şimdi nasıl " seni seviyorum" demem yasak koyarsın ki söyle can"
Yine muhteşemdi.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler seven yüreğinize
-Sen bu denli ulaşılmaz kılmazsaydın/bu denli sevdalanmazsaydın bana and olsun kapatmıştım defterlerimi aşktan/sevdadan yana...
-Offf yine uzanıyor ellerim,bana yasak kıldığın cigaraya/dayanamıyor yakıyorum varsın tütsün cigaram ve benim gri duman arası dudaklarımda sen ve parmaklarım hırçınca geziniyor tuşlarında telefonun,sonra ani bir refleksle kapatıyor vazgeçiyorum ........
YÜREĞİNE SAĞLIK . GECENİN SICAĞINDA NEFES KESEN SÖZCÜKLER ERD ARDA DİZİLMİŞ... TEBRİKLER
Kahretsin nerelerdesin cannn...
-Canemin destete...(Canım ellerinde) diyor.Öylesine soluklanıyor ki ta derinden /şükrediyorum Tanrıya.Hani bir gün duymasam sesini aman Allahım/neler gelip geçmiyor ki gözlerimin önünden.Hele ki yüreğim yaşamın içerisinde olanın/olmayanın en kötüsünü düşünür.Neden mi? O’na aşkım,tutkum bambaşka desem yetermi..?
-Cabbar / Seni Seviyorum Yarrr....
sen birtanesin içimizi okuyosun adeta canım yüregine saglık canemin cudinin birtanesi
Nerededir bu Cabbar bulup getirelim,
Taa uzaklardan alıp önünüze serelim.
Gitmesin diye kalbinden bağlayıp gerelim,
Böylesine tutkulu yazdırmış bizim CABBAR ...
Yüreğinize sağlık ..Gönül tellerinizin ritmi keskin olsun.
Tutkunluk derecesndeki Aşkımız Mübarek olsun ...Saygılar ...
HakanKurtaran tarafından 7/10/2009 5:17:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sabah sabah sürükledi götürdü beni... Hele finalin mutlulukla bitmesi pozitif enerji verdi. İyi ki de okumuşum. Bu akıcı üslupla roman yazsan bir solukta okunur.
Kutluyorum can-ı gönülden hemde tam puanla.
Bu araözlediğimi de fark ettim.
Sevgilerimi güzel yüreğine yolladım.