- 1899 Okunma
- 14 Yorum
- 0 Beğeni
ESKİ SEVDAMIN KIRINTILARI
Aşkımızın üzerinden yıllar geçse de bir gün karşıma çıktın.Küllenen aşkımızın ateşini yine yaktın.Vefasız yar zamanında aşkımızın kıymetini bilmedin.Seni deli divane seven,taparcasına aşık yarini terk edip bilmediğin diyarlara göçüp gittin.Mutluluk getirecek deyip durdun getirdi mi sorarım sana hayırsız.Bak mutsuzsun, aradığını bulamamışsın hem kendi hayatını hem de benim hayatımı mahvettin vefasız.Sarılacak bir kucak sığınacak bir liman bırakmadın.Öksüz çocuklar gibi kolumu kanadımı kırıp gittin bir veda etmeden bile vefasız.Yinede sana kızamadım.Senin gibi kötülük yapamadım.Ne yapayım seni çok seviyorum.Sen benim canımdın.Seninle hayata tekrar bağlanmış,yeniden doğmuştum ve mutluluğu seninle bulmuştum.Ama kısa sürdü ve hayata yeniden küstüm.Bilesin ki senden başka kimseyi sevmedim sende bulduğum aşkı bir daha tatmadım.Derlerdi pişmanlık fayda etmez etmiyor da bir hata,bir inat uğruna yıllarımızı heba ettik.Sevgilim son dileğim senin için umarım aradığın aşkı,sevdayı ve mutluluğu bulursun, mutluluklar senin acılar benim olsun.Çünkü hala seni içten içe seviyorum….
(RUMUZ4300)
YORUMLAR
Canım benim yaşın çok genç olmalı daha hayat öyle güzel öğretiyor ki bak seninle başka bir pencereden bakalım.karşına çıkanı sen doğru insan sanır ömür boyu bir beraberlik arzularsın..ama bir şey olur herşey dağılır bozulur sende üzülürsün..ama ya hayırlısı deriz ya hayırsızsa bir sebep olsun bitsin belki sonrasında bu yaşadıklarının kat be kat fazlasını yaşayacaktın .inan hayırlısı budur ve üzme yaşamaya çalış at üzüntülerini sen hayata gül o da sana mutlaka gülecektir sevgilerimle