DOST BULDUM KENDİME
Odamda düşünürken tıkırtılar geldi kulağıma çalışanlar var herhalde dedim kendi kendime, hemde sen tembel tembel otururken.Merak ettim , kafamı kaldırıp baktım, hezenler arasına telaşla gidip gelenler vardı seslendim ama duyan yok .Sonunda yorgun birini yakaladım.
Dostum hayırdır nedir bu hız nedir bu telaş diye,
sakin bir şekilde yooo dedi herzamanki halimiz.
nasıl yani hep böylemisiniz
ya nasıl olcağız
hani diyorum bu hızla çabuk yorulursunuz
malesef daha dinç oluyoruz
siz insanlara da şaşıyoruz
neden:
hem tembel tembel oturuyorsunuz hemde bizden iğreniyorsunuz.
duraklayınca,
öyle değilmi konuşsana dilinimi yuttun diye seslendi
yutkunarak birazda acizliğimden olsa gerek üste çıkmaya çalışarak,
böyle çalışmamı olur duvarlarımı tavanımı delik deşik ettiniz ,zarardan başka karınız varmı sizin?
sizin karınız kime? diye sordu
kendimee dedim.
Benciller zaten kendinizden başkasını düşünmezsiniz,tüm hastalıklarınıza çare bizden yiyeceklerinizi kontrol bizden ooooh yaşayın sayemizde....
Sustum düşündüm biraz.İçimden doğru söylüyor ben ondan tiksinip gördüğüm yerde öldürmek istiyorum ,o ise hayatımı kurtarmak hayat vermek her hastalığıma çareler bulmak için çırpınıyor.
Fare’ye dönerek afadersin özür dilerim biraz nevalem var bana arkadaşlık edermisin diye seslendim.
Fare biraz şüpeyle biraz ürkek yaklaşırken siz insanlarada güven olmaz ya diyerek
sokuldu yanıma.O an dikkatlice süzdüm ,tiksindiğim yaratığı.Gözlerine baktım sevecenmi sevecen, ağzı burnu kutu gibi, ellerini benim gibi kullanıyor kalbi temizmi temiz hah işte zararsız bir dost buldum sonunda diyerek, rahat bir şekilde yatağıma uzanıp bir nefes alıp , gözlerimi kapayıp deriiin bir uykuya daldım.
08/07/2009