- 1552 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
KALBİMDEKİ DEPREM
KALBİMDEKİ DEPREM
UZUN ZAMAN OLDU GÖNLÜMDE DEPREMLER KOPMAYALI,TAKİ SEN HAYATIMA GİRİNCEYE DENK;AMA BU MUTLULUĞU FAZLA YAŞATMADAN ÇIKIP GİTTİN HAYATIMDAN.GÖNLÜMDEKİ DEPREMLERİN ÇATIRTISI NE YAPSAMDA ESKİ HALİNE DÖNMÜYOR,TA Kİ SEN GERİ DÖNÜNCEYE DENK.BANA NE YAPTIN BİLMİYORUM AMA ;NE YAPSANDA UNUTAMIYORUM,ÇIKARIP AKLIMDAN ATAMIYORUM.HAYATIMA SARSINTILAR YAŞATARAK GİRDİN GÖNLÜME GİRİŞİN VE NE OLDIUĞUNU ANLAMADAN,HAYATIMDAN ÇIKIŞINLA...
BİLSEYDİM RÜYAMIN SEN OLDUĞUNU ASLA UYANMAK İSTEMEZDİM,BİLSEYDİM SİFAMIN SEN,DOKTORUMUN SEN OLDUĞUNU;ASLA İLAÇ KULLANMAZ DOKTOR GÖRMEZDİM.AMA SEN ÇIKIP GİTTİN HAYATIMDAN NE OLDUĞUNU ANLAMADAN.HANİ HEP DERDİN YA ,KİMSEYE GÜVENMİYORUM SEVGİYE İNANMIYORUM DİYE,KALSAYDIN GÖNLÜMDE SEVGİYİDE,GÜVENİDE,MUTLULUĞU DA BİR AN OLSUN KUŞKU DUYMADAN YAŞATIRDIM SANA AMA SEN GİTTİN İŞTE.ŞİMDİ NE ELLERİM,NE GÖZLERİM,NE DE KALBİM VAR ARTIK SEN HAYATIMDAN GİTTİN GİDELİ... OYSA SENİ GÖRÜNCE,ATAN BİR KALBİM,SİİR YAZAN ELLERİM,KONUŞAN GÖZLERİM VAR DİYORDUM AMA;ŞİMDİ NE ATAN BİR KALBİM,NE YAZAN ELLERİM,NE DE KONUŞAN GÖZLERİM VAR ARTIK SEN BENDEN GİTTİN GİDELİ.SEN GİDERKEN SADECE KENDİNİ DEĞİL BENİ DE BENDEN GÖTÜRDÜN. BİLSEYDİN ATAN KALBİMİN SENİN İÇİN YAŞADIĞINI YİNE DE GİDERMİYDİN?
HAYATIMDAYKEN YAŞADIĞIM MUTLULUKTAN İÇİM İÇİME SIĞMAZDI,AYAKLARIM YERE BAZMAZDI,KALBİM HER ZAMANKİMDEN HIZLI ATARDI.AMA;ŞİMDİ AYAKLARIM YERDEN SÜRÜNÜR,KALBİMİN NORMALİNDEN YAVAŞ ATTIĞINI HİSSETMYE BAŞLADIM YOKSA ÖLÜYORMUYUM BİLMİYORUM AMA HİÇBİR ÖNEMİ YOK ARTIK YOK. ZATEN HAYATTA YAŞAYAN ÖLÜ GİBİYİM.HAYATTAKİ FİŞİMİ ÇEKMEK İSTEDİM AMA;BELKİ HER ŞEYE RAĞMEN BİR GÜN DÖNERSİN UMUDUYLA BEKLEDİM, AMA BUGÜN AMA YARIN ...
FATMA ŞAHİN