SEVGI...
INSANLLAR MALLARIYLA, MÜLKLERIYLE COK ZENGIN OLABILIR AMA BENCE EN BÜYÜK ZENGILIK GÖNÜL ZENGINLIGIDIR. BU YÜZDEN BEN BÜTÜN KALBIMLE GERCEK SEVGIYE VE ONUN GÜCÜNE INANIYORUM, CÜNKÜ SEVGININ BULUNDUGU YERDE BÜTÜN KÖTÜLÜKLER YOK OLUR VE HER TÜRLÜ GÜZRLLIKLER DOGAR. SEVGI CEVRESI BULUNAMAYAN HER DERDIN DERMANIDIR. KALBINDE SEVGIYE YER VEREN INSAN KENDINI DAIMA HUZUR VE MUTLU ICINDE BULUR. SEVGISIZ BIR INSAN ISE ICINDE HEP BIR BOSLUK BIR EKSIKLIK HISSEDER VE KENDINI KARAMSARLIGA, ÜMITSIZLIGE VE DAHA ÖNEMLISI YALNIZLIGA MAHKUM EDER. BIRDE KALPDEN KALBE OLAN, IKI GÖNÜL ARASINDA KÖPRÜ OLAN SEVGI VARDIR, YANI ASK. BU BENCE ALLAH SEVGISINDEN SONRA SEVGILERIN EN YÜCESIDIR. BU DÜNYADA NEFES ALMAYA MUHTAC OLDUGUMUZ KADAR SEVIP VE SEVILMEYE DE MUHTACIZ....
YORUMLAR
İÇİNDE İNSANA KARŞI SEVGİ OLMAYAN İNSANIN BİR HİÇ OLDUĞUNA İNANIYORUM.SEVGİYİ TAŞIMAYAN SAYGIDA DUYAMAZ.SEVGİ VE SAYGI İSE DÜNYADA EN BÜYÜK DEĞERİDİR.AŞK İSE BAŞKA BİRŞEY İYİMİ KÖTÜMÜ DERSENİZ BİLEMİYORUM .ÇOĞU ZAMAN GÖZLERİ KÖR EDER İNSANLARI YATAĞA DÜŞÜRÜP HASTA BİLE EDEBİLİR.
AŞK ZOR.BENCE HERŞEY SEVGİDE KALMALI...
ÖNEMLİ OLAN GERÇEK SEVGİ VE AŞKI BULMAKTIR.YALAN AŞK VE SEVGİLER O KADAR ÇOKKİ.UMARIM GERÇEK SEVGİYİ BULURUZ BİR GÜN.DEĞERLİ DOSTUM HARİKA BİR YAZIYDI.KALEMİNİ KUTLARIM.KALEMİN VE O GÜZELİM YÜREĞİN HİÇ SUSMASIN.SEVGİ VE SAYGILARIMI GÖNDERİYORUM O GÜZEL YÜREĞİNE...RUMUZ4300