- 984 Okunma
- 10 Yorum
- 0 Beğeni
Gidenler..
Her yolculuk yola çıkmanın ertesidir, kimi hüzünle sarılır bilinmeze kimi an gibi hatıralarınıda alır yanına..
Bütün insanlarda tek bir dilek vardır yola çıkmadan ,, hayırlısıyla git hayırlısıyla gel..
İlk bu sözü askere giderken söylemişlerdi ..
Gözlerim elim bir kazada kaybettigim ailemin burnumun diregini yıkacak ve gırtlagımda yutkunulması zor olan bir yumruk gibi kalacaktı..
Terminalleri bu yüzden sevmem tıpkı bayram sabahlarının o serinlikli havasındaki tenimi ısıran acımsı tadı veren yanlızlık gibi gelmiştir..
Bazen büyümek için kemik yaşınız kar etmez , kıkırdaklarınız erişkinlige adım atmadan siz ruhunuzla olgunluga merhaba dersiniz..
Hayat kendi fragmanlarını kısa tutmaz gösterimleri gayet egiticidir ve elemli..
Son galası gösterilmiş sonu sevinçli filmlerin içimi acıtan yanlarıyla sevmiştim ..
Sevmeninde bir ayrılık olabilir gerçegini..
Bu yüzdendir adım atışlarımdaki kasvet anlaşılması zor bir adam gibi görünmeye alıştırmadım kendimi , böyle olmalısın dediler ..
Kendim istememiştim halbuki Taş gibi bir yürek sahibi , merhametsiz degilim nasılsa her sevdigim ve deger verdigim nesneler gibi onlarıda bir gün kaybedebilirim düşüncesiydi..
beni yanlızlığıma iten sebep,,
babamın yoklugu , adam olmamı ön gördüde..
Birtek annemden kalan göbegimdeki çukur dolmadı ..
ondandır bunca serzeniş..
YORUMLAR
Evlatlar annelerinin anneler de evlatlarının yerini hiç bir zaman başka şeylerle dolduramaz...bende 26 yaşındaki oğlumu trafik kazasında kaybettim 4 yıl oldu ama hala dün gibi ve asla yeri belli unutulmuyor doldurulmuyor yanıyor ana yüreği yanıyor....kutlarım kaleminizi rabbim size de sabırlar versin canım hayat ne acı ki devam ediyor
"Asık yüzümüz..insanlara mesafeli davranışımız..iç ısıtan sohbetlerden kaçışımız..hepsi bir gün yine gidenlere karışmasınlar veyahut yine kaybetmeyelim diyedir..çok iyi bilirim..bende artık öyleyim..gidenlerle paylaştığımız her mekân,yer yüzüzde acı bir gülümse,yüreğimizde burukluk oluyor.Sonuçta kaybedip,kabuklarımızı kaldırıp kanatmasın diye,hiç sahip olmamayı tercih eder oluruz...tıpkı benim gibi..gidenleri olanlar gibi...Saygılarımla..mükemmeldi."
Hayat ne mana ne anlam yüklüdür, hayat sadece yaşam bicimiyle bir süreçtir.Kimin nerde ve nasıl olacağı bilinmez, tıpkı ölümün nerde yakalayacağı gibi.
Yaşam dünyaya bakış açısıyla değişir tıptı bilinmezlik göbek çukuru gibi. Sırdır insanda dolmayan göbek çukuru, oysa ki bir balık misalidir insanı ana karnında bir kordunla bizi hayata bağlayan..
Sevmektir gözle gördügün çerceveden değişken bir bulutun ahengini, sevmektir bitkinin sabahın ilk ışınlarına merhaba dediği gibi fark edemezsin bir çocugun ne zaman büyüdüğünü..Ama herşey bir birtek yaradana bağlıdır..Yaşama dört elle sarılma gibi..
*Hüzün dolu yazınızı okurken duygulanmamak mümkün değil kutluyorum kaleminizi....Saygılarımla...