Hukuk un Üstünlüğü...!ééé
HUKUK...
Hukuk un Üstünlüğü.
Neye göre ve niçin...
Şahsen bilebildiğim kadarıyla hukuk bireylerin Beklentilerini umutlarını Hak ve Adalet anlayışı içinde düzenleyen bir Anlayıştır...
Peki Hal böyleyken Hukuk a neden ve niçin Üstünlük Payesini yakıştırırız...!
Haksızlıklara Düçar Kalmış zavallı biçare Halkımızın nefesini kesmek için mi..? yoksa cılız da olsa söylemlerini susturmak için mi..?
yoksa kendini üstün sınıf ta görenlerin bir delaveresimi...
Hukuk MİLLET i oluşturan tüm bireyleri aynı seviyede görmüyorsa... nedir peki bu safsata.. kime ve ne amaçla hizmet eder acaba..?
HUKUK u Üstünlükten Zemine Taşıyamamış san Hak tan Adalet den de bahsedemezsin... (havada kalır.)
Üstünlük payesi HUKUK un değildir... Üstünlük Payesi tartışmasız AHLAK ın dır...!
AHLAK tan yoksun bir HUKUK sistemi olsa olsa MİLLET e Zülümdür..(ki zaten ZÜLÜM.)
HUKUK üstünlüğü Söylemleriyle MİLLET e hizmet e Talip olanlar MİLLET i oluşturan Bireyleri Azarlar salar... alın HUKUK’unuzu, Huk diyeceğiniz bir yere koyun..!
ADALET MÜLK ün TEMELİDİR...
Peki ya mülk ün yoksa..! Adeletsizliğe düçar mı kalacaksın..! Bir Parça ekmek sevdasında olan Garip lerimi Azarlıyacaksın..!
Bu anlayışla mı T.......alip oldun İdareye...
Nerede Devlet in Şefkat eli... Nerede Muhabbetin Güzelliği... Duymaz oldu kulaklarınız Bitkinlikten zar zor çıkan cılız sesi... SESLERİ..!
ALLAH ım Kurtarsın insafınıza Adaletinize Mahkum Kalmış bu (Necip.) MİLLETİ...!
istemem böyle bir HUKUK u istemem böyle bir ADALETİ..!
Kenan SAYIN...