EY !!!ÜLKEMİN İNSANLARI
Asırlar geçiyor, konanlar göçüyor, göçenler geleceği bilmiyor yada bilmemezlikten geliyor.
Doğdum büyüdüm yaşadım öldüm.Bütün yaşam bundan ibaretmi acaba.Nasıl nerede doğdum,büyürken hangi evrelerden geçtim,niçin neyi neden yaşadım.Yaşamın sırrı neydi acaba. Sadece nefes alıp vermekmiydi,yoksa bir şeyler üretmekmiydi.Ülkemizin geleceği için ne ektik nasıl baktık neyi biçtik:
yoksa ekilen tarlaları yokmu ettik? kotalarla ekmek’ten men’mi edildik?
hangi dalda ilerledik hangi sanayiyi kurduk sattıkmı yoksa hazırmı aldık?
yönetilirken vekilmi yoksa başımıza çobanmı seçtik?
çobanlar kuzuları tek tek keserken veya satarken neredeydik?
sürüyü ak koyun kara koyun diye ayırıp vuruşturanlara ne dedik?
adına özgürlük dediğimiz düşüncenin ayrımcılığa ve şiddete dönüşmesine katkımız veya katkı yapanları nasıl baştacı ettik?
sütümüz alınıp yoğurt yapılıp kaymağı çalınıp bulaşığını biz yıkatanları görüp uyandıkmı?
hiç bunları kafamızı iki elimizin arasına alıp düşündükmü:
yoksa şükürlerle dolu bir hayatmı sürdük.
ey! Ülkem uyumanın zamanı değil vaktiyle emperyalist güçler ,silahla yapamadıkları Ülkemdeki işgali ATAM’ızın deyimiyle içimizdeki delalet ve hiyanet içinde olan, kendini bilmez çapulcularla bu gün avrupa birliği uyum yasaları altında, masa başında attırdıkları imzalarla işgal edilmiş durumdadırlar.
uyanmanın birlik olmanın ve de dirlik içinde yaşamanın bu soğuk savaş içinde ne kadar zor olacağının farkına vardığımızda çok geç olacağı endişesi sarmalıdır bizleri.
dil, din ,ırk ve mezhep kavgalarını bir yana bırakıp .tek vücut olmanın tam zamanıdır.
Bizlerin yegane görevi ülkemizi korumak kollamak ve ileriye dahada ileriye taşımak olmalıdır.
04/07/2009
YORUMLAR
Sizi ayakta alkışlıyorum. Benim de yazılarımda genelde bu birlik ve beraberlik çağrısı mevcuttur. Bizi dı güçler bölmeye çalışıyorlar. Silahla yapamadıklarını içimize fitne ve fesat karıştırarak yapmaya çalışıyorlar. Ülkemin insanı asırlardır yaşadığı bu vatanda niye onların istediği gibi bir zemin hazırlıyor acaba ? Ben sadece bunu anlayamıyorum. Bugüne kadar dil,din,ırk gözetmeden bir arada yaşadık. Şimdi değişen ne acaba ? Güzeldi. Kutluyorum sizi. Saygılar
sizi kutluyorum,Allah, senden razı olsun güzel ülkemin yiğit insanı. duygularımıza tercuman olmuşsun.sağol,varol.berhudar ol.sevgim,saygım ve selamlarımla . esen kalın.
yere bir avuç yem at,ya tavuk toplar ya horoz yada kaz.marifet
tavuk,horoz,kaz ve yem olmakta değil.
Hz,mevlânanın dediği gibi PERGEL olmakta.