- 1424 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ISLAK MENDİLLER...
Islak mendilin bir numaralı rakibi sevdalılardır. Sevdalıların tüm mendilleri ağlamaktan zaten ıslaktır.
Islak mendilin istemediği kişiler aslında kadınlardır. Zira sevdalı kadınlar hep ağlamaktadır. Ağlayan kadının gözyaşlarını mendili ile silen erkek nadirattandır.
Hele eliyle usul usul, kadının gözlerinden pıtır pıtır damlayan billur damlalara dokunan erkekler ise kadınlar için kahramandır. Onların kadının gözyaşlarına dokunan elleri, ıslak mendil için en büyük düşmandır(!)
Eğer kadının gözyaşlarına ve onların kadının yanaklarından aktığı gözyaşı yataklarına dudaklarıyla dokunabilme cesaretini gösteren ya da bunu akıl edebilecek kadar duygusal erkek varsa, işte öyle erkekler kadınlar için, kahramanın ötesinde tanrıdan bir parçadır.
Ama kadının gözyaşlarına dokunan erkeklerin o ılık, şefkatli ve aşk kokan mühür misali dudakları ıslak mendiller için şeytandır.
Eğer seviyorsanız, ıslak mendil bulundurmayın. Ve kadınsanız ve seviyorsanız bütün kuru mendillerinizi de çöpe atmayı unutmayın.
O zaman sevdiğiniz ilk önce kendi mendiliyle gözyaşlarınızı silmeyi öğrenecek, yetmeyince elleriyle gözyaşlarınıza dokunacak, oda yetmeyince aşka susamış dudaklarıyla gözyaşlarınıza ufak buseleri kondurarak, aşk pınarınızın kaynağına ulaşacaktır.
Siz en iyisi; sevdalıysanız, uzun bir süre ıslak mendil kullanmayın. Varsın ıslak mendil sizi ister düşman, ister şeytan bilsin.
O ne derse desin, gözyaşlarınıza dokunan eller ve dudaklar her zaman sevdalıların en büyük kahramanı ve mabududur. Bunu iyi bilsin.
Unutmayın ki ıslak mendil kullanınca işi biter, ama gözyaşlarınıza dokuna eller bedeninizi, dudaklar yüreğinizi sevgiyle her zaman kucaklamak ister.
Bu yazıyı okuyunca biliyorum ki; ıslak mendilleriniz çöpe atacak ve sizin gözyaşlarınıza elleriyle ve dudaklarıyla dokunacak bir sevda kahramanı aramaya başlayacaksınız.
Bol şanslar…
Mendil ıslak
Gözler musluk
Aranızda
Bitsin dostluk
Varsın desin
Herkes…
Bu ne küslük
Ben
Biliyorum ki artık
Islak mendiller
Sadece yaslık…
YORUMLAR
Eğer kadının gözyaşlarına ve onların kadının yanaklarından aktığı gözyaşı yataklarına dudaklarıyla dokunabilme cesaretini gösteren ya da bunu akıl edebilecek kadar duygusal erkek varsa, işte öyle erkekler kadınlar için, kahramanın ötesinde tanrıdan bir parçadır.
Çok güzeldi.
ne denebilir ki bunun üzerine ?
tebrikelr