- 1397 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
SADECE BİR GÜLÜŞ YETERDİ
AĞLIYORUM
sabretmek vardı bende seni görmeden önce.dudaklarını öptüğün gün varya sevdam.yine de özlemmsin kalbimde.acılar ne kadar sızlatsa pencere yüreğimi.korkularımın sardığı gibi.şimdi sen gidersin diye ağlıyorum.bakışlarda kopan rüzgar esintisi.seni alıp gtürdü benden.ne çare eyy yar.unut demek öyle bir kelime ile.şu kalbime girip sonra terkedilmek benim ölümüdür.
şimdi diyorum......
imkansızsın biliyorum geri dönebilmek bana.doğan her güneş elbet batacak karanlığa doğru.ben yine yalnızlığımla başbaşa kalacağım.sol yanımın acıdığını belki hissetmeyeceksin.bir nehir bulup gözyaşlarımı akıtmak olacak.sonu olmayan yollarda bekleyeceğim ya neyse.sürgün kapıların ardından bakacağım sana.sen ansızın çekip gideceksin bu şehirden.
ya sonra........
matem tutacağım her gece yokluğuna.belki olurya suskunluğumu bozacağım.bir gül açtı ve sonra soldu derken.sen yeni hayatında gülümseyecek hatta sevileceksin.off benim dert kalemim nerdesin.yine sana yazmayı becerdim duyguları.kim anlıyor kim tanıyor diyecekler bana.giden gitti diyeceğim.zorda olsa resmi var yırtmak elimde olmasa denemek için.duvarlara yazdığım adını silemem.ya gönlümden gözyaşımla yazdığım adını
gidiyorum,,,,,,,
gecesi karanlık da olsa gidiyorum ey yarim.sabrım tükenmiş gözleri elveda der gibi ağlarken.yas tutamam ardından belki.yıldızlar şarkı söylerken sana.ben çok uzaklarda olacağım gözyaşımla.bir ses inleyecek kulağına fısıldarken kuşlar.bilmeyeceksin nerde olduğumu.hayal edip tanıştığımız yerde diz çöküp ağlayacaksın.
şimdi ben sana ağlarken sen diz çöküp yalvarıyorsun...
@ESMER_EFSANE@