- 814 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
Kaybedilen..
Sarı saçlı ve renkli gözlü bir kız çocugu içindir, bunca eleme bunca ızdıraba başkaldırış ,bundandır acımsı bir ömrü heba etme istegi...
Terkligin tekilliginde kendimizce mutluluk arayışları ,ve hayata tutunmak için çaba sarf etmenin aziz ve muhteşem kanaatkarlıgı..
Peki sebepleri sınamakmı gerek nedenleri irdelemeden bunca çelişkiler bölünmelerle toplanmaya arzu edişler, igdişlenmiş kısırlaştırılmış kör kuyularmıydı nasip bize.!
Bilmiyorum uzaklaşmak, herşeyi nesneleri an, yada zamanın katledilmesi gereken her dakikayı yok saymak.!
Yapabilmelimiyim , gidebilmeliyim ! Sevgili dedigim insana düşmanımsı son bakışlarımı hedefliyerek..
Ben yapamam , irdeliyemem ironik bir sevgi seli kızımı ve kadınım dedigim varlıgıda yok edebilirdi.!
Çekip gidenlerden olmayı ben istememiştim, birazcıkda olsa içimdeki ütopik güzellikleri seninde hayallerinde görmeni nasip etmedi yaratıcım..!
Ve sen güzel gözlü bebeksi Varlığım , dünyaya seni böylesine bir kargaşaya Ben getirdim,,
Hissedebiliyorum , bazı günler geceler beni çok arayacaksın , bayram sabahları , sevdiklerinin top yekün çektirdigi fotograf karelerinde olmıyacagım..!
Ama seni senden var olan tüm vasıfları mükemmel kılıp varlıgın nefes aldıgı müddetce benim kızım oldugunu bu galaxside haykıracagım..
Sen tanrının beni sınaması için gönderilmiş bir meleksin! senin seven ve her an aklından çıkarmamaya and içmiş ....
Baban..!