- 2882 Okunma
- 13 Yorum
- 0 Beğeni
EDEBİYAT DEFTERİNDEKİ DOSTLARIMA..
Oğlumun düğünü öncesi yazmış olduğum ‘’Arkadaşlar davetlimsiniz’’adlı şiirimi okuyan arkadaşlar yorumlarıyla veya kutlama mesajlarıyla yanımda oldular..Edebiyat defteri camiasını (yanımda olan veya olmayanlar)teşekkürlerimi borç bilirim..En büyük hazinemiz çocuklarımız olduğu için,onların muradını görmek bizi çok mutlu ediyor..Bu duyguları tadamayanlar da vardır..Allah her anne-babaya çocuklarının acısını göstermesin ve çocuklarıyla mutlu günler nasip etsin..Bu arada ben de tabi ki her anne baba gibi ilk defa bu duyguları tattığım için,benden uzak kalmış mutluluğu son zamanlarda yakaladığım için,
resmen mutluluktan sarhoş gibi oldum..
Bir gün Edebiyat defterindeki hemşerilerimden Hikmet Özkul beyden bir mesaj geldi..Düğünüme gelmek istediği yazılıyordu..O kadar sevindim ki anlatamam..Her ne kadar birbirimizin şiirlerine yorum yazsak da tanışmak apayrı bir şeydi benim için..Bende cevap olarak adresi bildirdim ve cep telefon numaramı yazdım..Aynı gün değildi sanırım telefonla arandım..Numarasını bilmediğim için kendisini tanıtınca anladım Hikmet bey olduğunu..
_’’Sıdıka hanım ben edebiyat defterinden Hikmet Özkul’’dedi..
Nasılsınız muhabbetinden sonra (Toprağımsın rumuzlu)Hasan Öztürk beyle beraber düğüne geleceklerini söyledi..Çok sevindim ve memnun olacağımı söyledim..Düğün öncesi yoğunluğu vardı..Davetiye dağıtalım falan filan derken zamanın nasıl geçtiğini bile anlayamadım..13-06-2009 cumartesi günü kına gecemiz vardı.Uzaktan gelen misafirlerimle birlikte gece yarısına kadar eğlendik..Çok,çok güzeldi her şey..O gece uyur uyanık yattım..Ev gelen gidenle doluydu..Herkese yatak açmıştım..Allah’tan bir hafta önce kiracı evi boşaltmıştı..Boş daireye de yataklar açtım..Gelen misafirlerimi ağırlamak daha kolay oldu benim için..Kimseye muhtaç olmadım..Pazar günü sabah erkenden eşim beni kuaföre bıraktı..Sonra gidemem diye erkenden yaptırayım saçımı dedim..Erkenden işim bitti ve eve geldiğimde davul-zurna gelmiş,dışarıdan gelenler de vardı..Geldiklerinde olmadığım için herkese hoş geldin dedikten sonra eve geçtim..Biraz kendimden,evimden bahsedeyim..
Ben Muğla Yatağan’lıyım..1993 yılında Bodrum’a taşındık..Şu an Konacık beldesinde oturuyorum..Evimiz dere içinde..Mahallemiz çok temiz mahalle..Komşuluk ilişkilerimiz iyi..Sessiz ve sakin..Ben evimi çok seviyorum..Düğün günü çok rüzgar vardı..
Aman ne rüzgar,ne rüzgar..Gelin kızıma tencere dibi mi kazıdın dedim..(Bizim buralarda öyle derler de)Düğüne gelen üşüdük diye ceket istedi..Yayla gibiydi yani..Soğuktu..
Güneşten etkilenmemek için astığımız brandaları bile rüzgar yırttı..Saat 10 dan sonra yemek verilmeye başlandı..Gelen giden ile hep ilgilendim ama Hikmet beylerin geldiğini önce görmedim.Eşim sağ olsun ilgilenmiş ve bir masaya oturmuşlar..Eşime de edebiyat defterinden arkadaşlarım düğünde gelecek diye söylemiştim..Eşim ise oğlumun tanıdıkları sanmış. Elime verdikleri davetiyeleri alıp içeriye koydum geri döndüm.Yemek masalarındaki kişilere bakıyordum ki Hasan beyi fark ettim..Hasan beyin resmini görmüştüm sitede..Yemeklerini yesinler konuşayım dedim..Yemeklerini yedikten sonra hoş geldin falan diye ayak üstü konuştuk..Sonra da düğün yerinden ayrıldılar..Akşam baloya gelmelerini istedim..Hikmet beyin babasına uğrayacaklarını söylediler..Bir daha gelmediler..Keşke gelselerdi gelin almamızı ve akşamki eğlencemize de katılsalardı..Yine de canları sağ olsun..Tam anlamıyla ilgilenemediğim için çok üzüldüm ama gelmeleri beni çok,çok mutlu etti.. Kısacası;
Beni böyle bir günde yalnız bırakmadıkları için Hikmet beye ve Hasan beye çok,çok teşekkür ediyorum. İyi ki tanıştık...Allah herkese böyle mutluluklar nasip etsin..
İyi ki varsınız..
İyi ki edebiyat defterine kaydımı yapmışım..
İyi ki şiir yazmak gibi hünerlerim var..
İyi ki edebiyat defteri sitesini oluşturmuşlar..
Bu sitenin kurulumunda emeği geçen herkese minnettarım..Çok düzgün bir site yapmışlar..Doğrusu da bu değil midir..?Siteye katılalı bir yıl olmadı..Bu site benim ailem gibi oldu..Şimdiye kadar olan etkinlikleri bazı sebeplerden dolayı katılamadım..Sitedeki arkadaşlarla tanışmak için bundan sonraki etkinliklere nasip olursa katılmaya çalışacağım..
Arkadaşlarım hepiniz çok iyisiniz..İnsan kendisi ne kadar iyi olursa,karşısındaki de o kadar iyi olur diye bir laf vardır biz de..Ölümlü dünyada hep iyi olalım..Her zaman birbirimizi sevelim..Yunus Emre’nin dediği gibi’’Sevelim,sevilelim bu dünya kimseye kalmıyor’’.Bu sitedeki kişilerin hepsi iyi insanlar..En azından ben öyle görüyorum..İnanıyorum site hakkındaki düşüncelerimi sizler de paylaşıyorsunuz..Aile olmak demek,bu demek değil midir.? Benim ailem gibi gördüğüm bu sitede yüreğini koymuş insanlar var..Yürek işi başka bir şeye benzemez..Herkesin birbirine saygısı da var..İyi dostluklar kurulur diye düşünüyorum..Bu sitede olmaktan çok mutluyum..Herkesi çok,çok seviyorum..Bir ömür beraber olmak dileğiyle..
SAĞ OLUN..VAR OLUN...SEVGİLERİMLE..
YORUMLAR
sevgili kardeşim duyarlı sevgi dolu yüreğin dert görmesin.yiğenlerimede sonsuza kadar mutluluklar dilerim.açıklamanı yozgatta habibten duydum,habib bey size olan ziyaretimizden çok duygulanmış teşekkür üstüne teşekkür etti. babamlara ve kız kardeşime çok yakınsınız düğün yorgunluğunuda üzerinizden atmışsınızdır,o nedenle özellikle sevgili kardeşimin kahvesini içmeye gelicem. düğününde çok hoşuma giden,sizlerin adına çok gurur duyduğum olay.bodruma değilde sanki yatağanda her hangi bir düğüne gitmiş gibi oldum ve çok sevindim.neden dersen yatağanın yerlilerinin tamamı bodrumda senin düğününde görmek beni gerçekten etkiledi,sizi ve ailenizi tanımak beni mutlu etti.sevginin parada pulda değil,şan şöhrette olmadığının en güzel göstergesiydi yapmış olduğun düğünün.sizin ve ailenizin üzerindeki sevgi ve saygı her daim olsun, çünkü gösterilen sevgiyi fazlası ile hak ediyorsunuz.sağlıklı ve mutlu kalmanız dileğiyle.
Sıdıka ablacığım şu an bu iletini Ankara garajındaki İnternet Ofisinden cevap veriyorum. Yozğata şiir dinletisi için yola çıktık. Siz bizim ablamızsınız. Anne sevgimiz kadar kutsal olan. Öncelikle böyle bir yazıyı dile getirdiğin için samimi duyguların ve sorumluluğun için sana teşekkürlerimi borç bilirim. Heyacanla yazıyorum. Edebiyat defteri sanal dostlukların gerçek dostluklara çevrilebileceğini sevgi saygı ve sammimi dostlukların oluştuğu bir gönül dostluğu sayfasıdır. Başta bu dostluğu yaşatan site sahibi çok sevdiğim Habib Dağ kardeşime ve gönül dostlarıma sevgi saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hasan Öztürk
çok vaktim olmadığından fazla bakamıyorum ama iannın görmedim o şiiri hemen okuyacağım ilk fırsatta evet burası harika bir site arkadaşlarınızı iyi seçmek şartıyla
arkadaşlığı ve dostluğu hak edene ve hak ettiği kadarını vermek adına ben burda çok arkadaşım dost oarak gördüğüm harika insanlarla tanıştım .hepsi benm gibi aksi ihtiyarı sevdiler allah razı olsun bend eonları sevdim saygı ve selamlar her şiir dostuna .böyle bir yazıyı paylaştığınız için tşk ederim diğer arkadaşlarınızada benden selamlar görüşmek üzere
DOST DOSTU DOSTTUR :))
Genç evlileri kutlarım.Biz de geçtiğimiz yaz kızımızı evendirdik.Allah her ana-babaya evlatlarının yuvalarını kurdukları günleri,ellerinin ekmek tuttuğunu görmeyi nasip etsin.Eşimde ben de bu duyguyu yaşadık.Darısı diğer çocuğumuza...
Ne güzel gönlün sofrasının sınır tanımaması...Yüzünü hiç görmediğiniz,sesini duymadığınız sadece kaleminden bildiğiniz insanlara düğününüzü açmanız sizin yüreğinizi gösterir.Kutlarım sizi.
AŞK'ı okudunuz mu bilmiyorum.ELİF ŞAFAK.Ya da BAB_I ESRAR'ı
Benim her iki romandan aldığım en büyük yarar kabın büyüklüğü..Sevmek kabının,yüreğin..
Siz de bunu gördüm...
ALLAH'A emanet olun.Sevgilerimle.
turkan_t tarafından 7/3/2009 1:52:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhaba Sidika hanim,
Oglunuzun dugunu hayirli ugurlu olsun, Allah gelin ve damadimizi bir yastikta kocatsin. Her seyin hayirlisini versin.
Aslinda Edebiyat Defteri hakkinda yazdiklarinizi bende yazmak istiyordum ve is yerinde molayi bekliyordum. Benim yazmayi dusundugumu siz cok daha guzel yazmissiniz... Tekrara gerek duymuyorum.
Sadece sunu yazmak istiyorum:
15 veya 20 yildir ceviri, makale, arastirma, siir ve roportaj turu yazi (amatorce) yazan biriyim. Ancak, ilk oykumu iki ay once yazmistim ve arkadasin biri o kadar begendi ki, oykulerimi kitaplastirmami tavsiye etti. Ben oykumun ovdugu kadar da olmadigini tahmin ediyordum. Baska oykuler nasil yazilmis diye internette oyku veya edebiyat sayfasi ararken Edebiyat Sayfasina rastladim... Ne hunerli, becerikli, basarili, duygulu, edebi yazar ve sairler varmis...
Her gun bir kac yazi ve siir okumaya calisiyorum.
Ben de bu sayfayi kuran ve bu sayfaya bilgi, beceri, duygu ve yorumlariyla katkida bulunanlara cani gonulden tesekkur ediyorum.
Amsterdam'dan selamlar,
abdullah konuksever
Başka bir yazı arıyordum çevrimdışı anasayfadan bir söyleşi okudum girip yorum yazayım dedim bir saattir boşa geziyorum size rastladım .Ancak zamanım kısıtlı .Bir hanım olduğunuzu öğrendim hem de samimi cana yakın.Allah evladınızın ve sizin mutluluğunu daim etsin ben de yakınım size aydından.
Paylaşım çok sıcak.
Yüreğinize sağlık.
Saygılarımla.