- 2759 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
GİTMEK
Gitmekten başka çare yoktur bazen...
Gitmen gerekir, terketmen, bırakman ve uzaklaşman gerekir belki daha iyi anlamak için...
Tanımak için kendini; olayları yerli yerine oturtabilmek için...
Belki karşındakine haksızlık etmemek için, belki de en çok "onun" için gitmen gerekir...
Bazen insanlar bile bile kötüye teslim olurlar.Mutsuzluğu acıyı tercih edebilirler...Bile bile kendini ateşe atabilirler...Ama sen görebiliyorsan sonunu birşeyler yapman gerekir.Herkesin üzülmesine ne gerek var ki...Sadece ben üzüleyim dersin ve çeker gidersin...Zannederki kalan sadece "O" üzülmüştür "O" mutsuz olmuştur...Senin o kararı verene kadar ne sıkıntılar çektiğini, bin ihtimali düşündüğünü, ama yine de en zor olanı seçtiğini bilemez...Bilemezler...
Terketmek zordur hele sevdiğini terketmek daha da zor...
Ama hayat sadece çok basit kararlardan ibaret değildir.Karmaşık zor denklemler çıkar karşına bir kaç ihtimalli...İki ucu keskin kılıç misali...Tercih yapman gerekir; en az zararı tercih edersin sevdiklerin için...Anlasalar da olur, anlamasalar da... Önemli olan vicdanının rahat olmasıdır.
Gitmek zordur, terketmek zorlardan zor...
Hiç birşey göründüğü kadar basit değildir hayatta...