- 1473 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba ey gönülden elveda diyemediğim sevdam...
..........Bu mektubu sana okuman umuduyla yazıyorum.Her zerrem senin için çırpınırken sessizce ve hala ,sende de bana atan bir zerre kalmıştır diye dua etmekteyim.Hayatıma girişini günbegün saymışken ve karalamışken duvarlara,veda ettiğin günü çıkardım hafızamdan.Hangi aydı,hangi uğursuz gündü o?Hatırlamıyorum...Belki parmakla sayılacak kadar az zaman geçti vedanın üzerinden.Ama gel gör ki bir asır gibi geçiyor bende sesini duymadığım her gün.O gün hoşçakal dedikten sonra birbirimize,ben hıçkıra hıçkıra ağladım biliyor musun?O gün doğduğum güne milyonlarca kez lanet ettim.Zira öylesine ağırdı ki bu veda.Gönlüm kaldıramayacak,ölececeğim bile sandım ne tuhaf.Ama ölemedim bak.Hayat bir şekilde devam etti.O gün gülmeye uzun süreliğine güle güle dedi gözlerim.Sevmelerim yalan oldu.O gün çok az tanıdığım bir varlığa yandı,kül oldu içim.Oysa tanımayı canı gönülden istemişken...
.............Ve o gün hayatımda ilk defa ne yapacağımı bilmeden deli gibi savruldum sağa sola.Leylâ sandım kendimi bir ara,komik değil mi?Bu devirde Leylâ olmak...Zor.Kendimi nelerle avuttum bir bilsen.Belki çok kızardın(hoş sen sinirlerini aldırdığını iddia ederdin hep) belki de üzülürdün bu derbeder halime.Ki benden beklenmez hiç bu garip davranışlar,sen de biliyorsun az çok.Hiçbir görünüş uzaktan aldatmasın seni ne olur.Bıraktığın yerdeyim hala...Ve bıraktığın zamanda.Hıçkırarak olmasa da sessizce bir matem havasında ağlıyorum hergün senin için bıkmadan.Gölgen oldum takip ediyorum her adımını.Düşsel bir oyun oynuyorum seninle,bir köşe kapmaca.Sen kaçan tarafsın hep ben kovalayan.Payımız aynıydı seninle ama aynı payda olmayınca eşitlik de olmadı haliyle.Varsın olsun be mucizem.Ne kadar sevildim tarafınca bilemiyorum.6lar senden sonra tembelleştiler,hiç çalışmadılar o gün bu gündür.Koşulsuzum yare dedim ya sana,sevme beni ne farkeder ki yüreğim için?Hem ne demiş sevgili Nazım,’yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı?’...Tabi ki değil.Ben seveyim seni yeter bana.Sevdim dedin ya bir kere yeter bana.Avuturum ben kendimi...
............Bir de özür borçluyum sana ben.Unutmadan söyleyeyim de.Ne yaptıysan sanki bana?Bir intikam duygusuna büründüm vedadan sonra sana karşı.Oysa sevgiliden intikam almak mı,tövbe.Kalbimi sökse yerinden helaldir derim her daim.Düşün ki acım ne büyükmüş.Seni mutlu sandım hep,bana acıdın da lûtfettin sandım hep ne alakaysa...Sandım işte.Garip bir biçimde çocukça ve kendimce intikam aldım senden bana yakışmayacak şeylerle.Hoş umurunda bile olmadı.Olmadı ki...
...........Ama zamanla hak verdim sana.Aşktan kaçılmaz derdim ya hep,yine de hak verdim işte.Ki kalsaydın, ki kalsaydım cehennem ateşi az gelecekti tarif etmeye bu yangını.Zira sonu görünen bir yoldu yürünen.Yanacaktık,yakacaktık üstelik...Ve ikinci bir yangını kaldıramazdı senin kül olmuş ömrün,benimki ilkken.Belki kıyamadım sana,belki hissettim olacakları.Belki de bundandı sana gitme diyemeyişim.Hoşçakal deyip de çıktığında ömrümden öyle bir çığlık atmışım ki insanlar başıma toplanmış.Ağlamışım hayır diye diye,ağlamışım gitme diye diye ne olur diye diye.İnlemişim çekme o düşsel ellerini ellerimden diye diye...Gözümü açtığımda beyaz önlüklü bir bey vardı başımda...
...........Acım çok büyük.Söyle mucizem nasıl diner bu ağrı?Yerine yenisini koyarak mı?Bu kendimi kandırmaktan başka ne olur ki?Ben seni sevdim.Hem de çok sevdim.Kendimi sende unutarak sevdim.Çekeceğim ızdıraba razı olarak sevdim seni ben.Yani koşulsuz sevdim yine...Ya sen de sevdin mi acaba gerçekten?Bilmiyorum bunu...Benim aramamı bekledin sen,masallar yazdın bir yerlere ama aramadın.Bu kız delidir,bir delilik yapar arar beni dedin kendince ama aramadım.Üzül istemiyorum daha fazla.Hüzün vursun istemiyorum gönlünü bin yerinden.Ben seni böylesine çaresizce uzaktan sevmeye alıştım.Sen iyi ol da yeter benim için.Yani sen mutlu ol da olman gereken yerde,beni boşver gerisini boşver...Deliyim biliyorsun coştum yine.Dedim ya üzülme sen.Ben ikimizin yerine de çekeceğim bu acıyı.Sen hep gül ve mutlu kal HE mi?Bir gün yolun düşerse kapım sana hep açık ,bunu da hiç unutma....
seni seviyorum son kez bil...
YORUMLAR
Ve o gün hayatımda ilk defa ne yapacağımı bilmeden deli gibi savruldum sağa sola.Leylâ sandım kendimi bir ara,komik değil mi?Bu devirde Leylâ olmak...
komik degil cok zor bu devirde leyla olmak aslinda.
cünkü dedigin gibi -Çekeceğim ızdıraba razı olarak sevdim seni ben-diyebilen insan cok az.yada hic yok neredeyse.
cok güzel bir yaziydi.
sevgiler.
hicbitmez tarafından 7/3/2009 8:29:44 AM zamanında düzenlenmiştir.