- 3424 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
Merhaba Sevgi...(ilk yazım )
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Merhaba sevgi !Gönül yurduma hoşgeldin !Gözlerimin şafağa teslim olmaya ramak kaldığı bir anda, kuvvetle çaldın kapımı ! Ay-ışığında serenat yaptığım geceler, yıldızlarla haşir- neşir olduğum, o yosun kokan,nazlı varlığını hissetmek ne güzel bir duygu! Gönül dağlarımda nöbet tuttuğum o buzdan geceleri, yüreğimi şiir gibi kıvrım kıvrım,bir dantel gibi işleyen heceleri getirdin bana.Çiçeklerin has kokusunda senin güzel adını sayıklarken, kaç kez özlem ve tutkuyla sarsıldı bu deli yürek !Sen bilmezsin katran gecelerin nasıl boy saldığını, gönül ormanlarımda.!. Sen bilemezsin, bir çiğ tanesi gibi, gözlerimden yanak vâdilerime süzülen gözyaşlarımın o efsûnlu gel-gitlerini !
Hoşgeldin, sevgili sevgi !Sensiz kalan gönlümün her gece,nasıl yanıp, tutuştuğunu bilemezsin.
Gönlümü, kalbimi, ruhumu, tüm neşe ve huzurumu sana endeksledim..Hadi, ver ellerini bana sevgi !
Bu son ayrılık olsun artık.Gönül bahçemdeki güllere, her sabah doğan günlere adını verdim.Beni unutma,terk-etme sakın !
Hoşgeldin sevgi !
YORUMLAR
sevgili Kurşuni, çok teşekkürler..aslında ben,birkaç yıl gazetecilik yapmıştım..öğretmenlikten önce...bu nedenle devamlı haber yazdığımdan az da olsa yazı tekniğimde ve sanatımda bir mesafe kaydettiğimi sanıyorum ama bir süre yazmaya ara verince biraz yazı sanatım geriledi..bunun için yakında yazıya da önem vereceğim...ilginize çok teşekkürler..sevgi ve saygımla...