MEKTUP-3
Televizyonda hicaz peşrev çalarken, bu gün, ben gene birlikte çektirdiğimiz ve tüm hücrelerimizle güldüğümüz fotoğrafımıza bakıyorum. Özlemle, gecenin birinde.
Şu günlerde hep sen ol istiyorum etrafımda...Düşüncemde, gönlümde, baktığım her yerde. Her yerde sen ol istiyorum...Hani beni beklerken, yağmurlu bir günde, arabanın camına düşen her yağmur damlasına ismimi vermiştin. Milyonlarca sen yağdın arabamın camına demiştin ya. Yokluğumda yağmur damlalarında aramıştın beni, İşte öyle, milyonlarca canözüm olsun istiyorum etrafımda. Nedenini bilmeden hemde...Ve sen bilme istiyorum, seni bu denli çok aradığımı...
Çünkü korkuyorum; hayallerimden,yüreğimden ve düşüncelerimden çıkıp gidiverirsin diye...çok korkuyorum.Cismini kaybettim, hiç değilse hayallerimde kal istiyorum. Yarım yaşamak istemiyorum, ömrümün geri kalan kısmını. Benim yarım sende, sende saklı bunu bilmiyorsun ve hiç bir zaman bilmeyeceksin...Hayalin tamamlayacak yarım kalan yanımı...
Bak ne söylüyor şarkılar;’Ben kimleri unutmadım, senide unutmayacağım, ecel gelip alsa bile, ben hep sende kalacağım...’ Ve sen bunları bilmeyeceksin.
Kimbilir belki yıllar sonra, beni hatırlatacak bir şarkıyı dinlerken, gözündeki bir damla yaşta boğulan beni göreceksin...Fotoğrafımızdaki gibi tüm hücrelerinle güleceksin...canözüm, güleceksin.
29/05/2009-nilkurt