- 707 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sana gelen yollar 3.
Merhaba! işte gene buradayım ve senin ile olan söyleşimin son bölümündeyim artık.
Sana en son yazdığımdan bu yana, öyle çok şey değişti ki hayatımda bilemezsin. Sen gittin ya işte orada ben öldüm!
Onunla mesajlarımız epey bir devam etti ve bana gönderdiği bir mesaj işi çığrından çıkartmaya yettide arttı..işte benim mesajımdan sonra ondan gelen mesaj ve tüm gelişmeler taa ki sen son noktayı koyana kadar.
-Emine hanım Bir türlü vazgeçmiyorsunuz değil mi? :) ’Aramıyacağım sen isteyince ararsın, tercihini yaptın, ben de eski kocamla birleşebilirim’ vs vs den sonra yine kesmiyor arıyorsunuz. Bir-iki açmıyor telefonunuzu, bıkmıyor bir daha, bir daha arıyorsunuz. Yetmiyor face book daki sayfasına abuk subuk şeyler yazıyorsunuz... (’ Ellerimde kırıntıları umudun... Hayallerim yas tutuyor Dön gel, artık yeter.. Sensizlik ömrümü tüketiyor.. Bir buket gül bıraktım kapına..geleceğin günü sabırsızlıkla bekliyorum.. Ruhum..diye bir dörtlük yazmıştım facebook sayfana)ondan bahsediyor bu mesajında.Bak mesajın devamında ne yazıyor.
-Sizin ruh yapınızı anlamakta gerçekten zorlanıyorum. Ne yapmaya çalışıyorsunuz. O evliyken ve hatta siz de evliyken de bunu yaptınız...Etrafa sanki ilişkiniz varmış gibi bir resim vermeye çalışmanızın nedenini gerçekten merakediyorum. Gerekirse bir yardım alın ve kurtulun bu takıntınızdan... İnanın bana, yarın on’dan tekrar ayrılsam bile ne sizin ne de başka bir kadının ciddi bir şansı olamaz.. Bu kadar iddialıyım...Anlayın artık bu ilişkiyi ve saygı gösterip, toparlanın! ... Kendinize yazık ediyorsunuz! ...diye yazdıktan sonra artık yavaş yavaş sabrım taşmaya başlamıştı bile ve akabinde dayanamayıp gene bir cevap yazdım ona..
-Merhaba Hanımefendi. Bana yaptığınız hiç bir suçlamayı kabul etmiyorum..bana ilk mesaj yazan o dur, bunu size ispat edebilirim..ben kimsenin kocasını veya sevgilisini baştan çıkarmadım..ve elinden almadım üstelik eşimede ihanet etmedim..Beni tehtid etmekten asla vaz geçmeyeceksin değil mi..size şu kadarını söylemek istiyorum ben onun istemediği hiç bir şeyi yapmam..daha önce de söyledim..o sizi seçmişse ve sizinle mutlu olacaksa ben yokum..
ve kimseyle rekabete girecek durumda da değilim canım..sizi çok iyi anlıyorum bu durumda hatayı onda buluyorum çünki iyi yapayım derken daha kötü yaptı herşeyi. Neyse ben çekiliyorum aradan onu size bırakıyorum..İnşallah mutlu olursunuz. Onun bana dediği tekşey size minnet duyduğu ve ailesi istediği için size yakınlık gösterdiği..demek ki burada onun duygularının bir önemi yok..ve ya onun ne istediğinin. Baskıcı bir çevresi olduğu bir gerçek ve bir köşeye sıkışmış hisediyor kendini..ben onu daha fazla üzmemek ve yıpratmamak adına susuyorum ve çekiliyorum..ayrıca sizin tehditlerinizden de korkmadığımı belirtmek istiyorum..ben sadece sevdim ve utanılacak bir şey de yapmadım..zaten onun sizi sevdiğini düşünseydim veya bunu hissetseydim emin olun hayatında olmazdım..Ben sizin gibi savaşçı değilim bazı şeyleri savaşmadan kazanmayı severim çünkü..sizin olsun..umarım mutlu olursunuz ki sanmıyorum..olsaydı evlendiğinizde olurdu..ben diyorum ki denenmişi denemeyeceksin..size mutluluklar diliyorum ama insanları araç olarak kullanmanızı da asla affetmeyeceğim haberiniz olsun ahım tutacak sizi...buna şahit olacaksınız..ben temiz bir aşkla ve inanarak sevdim ve bu sevgiyi asla kimsenin kirletmesine izin vermeyeceğim..bu ‘o’ olsa bile ..ve uğrunda ölsem bile..bunu böyle belleyin ..Dilediğinizi yapabilirsiniz girin sayfasına beni silin o zaman ben silmiyorum..çünki..Ayrıca benim onurum beni ilgilendirir ve kimse onursuz olduğumu söyleyemez düşündüğünüz içinde sağolun isterseniz bu mesajımı basına dağıtın benim allahtan başka kimseye verilecek hesabım yok..iyi günler diliyorum..diye yazdıktan sonra senin bana gönderdiğin ilk mesajları ona gönderdim. Ki bu mesajlar sen ve ben eşlerimizden ayrılıp,ayrı yaşamaya başladıktan sonra gönderilmişti
Tarih : 27.09.2008 20:42 (GMT +2:00)
Konu : Merhaba! .. ’’Vejetaryenlik’’ ile ilgili tarafıma yazdıklarınızı (yani sizi) gördüm de bir ’’merhaba’’ edeyim dedim... Yoksa hiç bir pencereden başımı uzatasım yok bu aralar.../
Dilinin dönmesi açık yaralarından yana hayatın; beni umutlandırıyor benzer taşlar olduğuna dair gökkubbe altında... Tutup koparamıyorsak gömlek düğmelerini çocuk boğazlayan hâki elbiselilerin, oturup dizüstü şiirler yazalım bari diyorum tanrıyı karıştırmadan işin içine ve dahi avuç açmadan göğe! .. Şimdi şükre sebeplerimizden çok küfre sebebimiz var! .. Yüzüm utancımdan kızıl ve biraz dilim dönmedi diye evvelinde; ağzı kızıl kanayan çocuklar için sevgili bir ayartıcı kuş konmuştu şiirlerime... Şimdilerde bildiklerimi unutmakla meşgulum ve tanımaya çalışmakla omuzu kaya yorgunu gelincikleri... Siz hep olsanız yanı başımda; içim kaynıyor saygıdeğer şairem, kime desem cüzzam sanıp kaldırımları topukluyor.. Umarım ağrıtmadım başınızı... Ve umarım kabul edersiniz minnetimi, beni duygulandıran ilginiz için... Ustam... Dilinizden bizden taraf hep birşeyler damlasın olur mu? .. Ve de kaleminizden...
Benzer duygular yaşıyormuşuz meğer O vakit, sesi sese değdirip çığırmalı, şimdi gel diyen havası uzun şarkılar; ödünç bir dengbej ağzıyla...
Gel de gör! .. Yazdıklarınız şaşırttı beni; ne yalan söyleyeyim.../ Ama bir o kadar da mutlu olduğumu itiraf etmeliyim... Teşekkür ederim.../ Çok zarifsiniz... Masaüstünde resimlerimizin olduğu Hanım ile ayrılma kararı verdik bu arada.../ Yürütemedik... 31.12.2008’de anlaşmalı olarak boşanacağız...
Şu sıralar kendimi toparlamaya çalışıyorum...// Birkaç aydır anksiyete bozukluğu ve panik atak krizleri ile uğraşıyorum.../ Kullandığım antideprasanların bu evlilik kararım üzerinde etkisi olduğunu sanıyorum... // İçine düştüğüm boşluktan evlilik yolu ile çıkabilieceğim yanılgısının faturasını ödüyorum maalesef şimdi... Neyse... Hata, biz beşere mahsus... Umarım sıkmıyorum canınızı...
Antolojiye artık girmeme kararı aldım... Daha doğrusu hiçbir edebiyat sitesine.../ Artık şiir yollamayacağım... Bir süre kitap çalışmalarım ile ilgileneceğim... Ve Kasım ayındaki Tüyap kitap fuarı için Gerçek Sanat Yayınları bünyesinde imza günlerine katılacağım...
Böyle diyorum ama; antolojiye girmeden ve sizin sayfanıza uğramadan da yapamıyorum.../ Bunun bir adı olmalı? Bilmiyorum... Şiirlerinizin hepsini aldım, öpüp başım üstüne koydum...// Musaf gibi...
Sevgimle...Berzan..diye yazmıştın.. Ve sonrasında ondan gelen cevaplar şirretliği ayyuka çıkardı..
-Ahh Emine hanım ahh:)Bu yazdıklarının hepsini biliyorum, daha önce sözünü etti, inanın bana...onu iyi tanımadığınız nasıl da belli... Dedim ya, flörtöz bir adamdır O!...Sadece sana değil başka kadınlara da yazar ve ben hepsini tek tek bilir, güler geçerim. Çünki sevgisinden eminim, bunu bana hep hissettirdi/hissettiriyor... Onu hastalığından ötürü arar aramaz tekrar benimle evlenmek istediğini biliyor musunuz?:) Ama ben buna gerek olmadığını, bizi ne nikahın bağlayacağını ne de mahkemenin ayıracağını söyledim...İnanmazsan sor (nasılsa, senin aramaların bitmeyecek) Bana olan sevgisinden emin olmadığınızı yazmışsınız; kendinizi kandırmayın Emine hanım, 50 yaşına gelip kimseyle evlenmemiş adam bir kez evleniyor ve ikinci evlilik teklifinide ilk eşine yapıyor...daha nasıl bir sevgi bekliyorsunuz...Bakın bunları yazmamın nedeni sizin gözünüzü açmak, çünkü aşkınız sizi kör etmiş...
Yukarıda size yazdığı mesajlar aramızın bozuk olduğu dönemlerdi ve o da doğal olarak gereğini yapmış-ki sonrasında söyledi de zaten...Ben de o dönemlerde aynı şeyleri ve hatta fazlasını yaptım...
Ve şunu asla unutma sana dediklerinin hiçbir hükmü yok, Ondan’dan ayrılan bendim. Şu an iyiyse ve yaşama enerjisi varsa o da benim ilgim sayesinde oldu...Başka kadınlarla oynaşmak isteyen her erkeğin yaptığını yapmış.
Sana "o” benim büyük aşkım vs vs" diyecek değil ya:) Elbette maazeretler uyduracak. Bütün erkekler böyle hovardalık yapıyor. Ailesine gelince, O asla ve asla baskı altında değil...Ailesi ise baskıcı insanlar hiç değil. Böyle konuşarak on’a hakeret ettiğinizin umarım farkındasınız. 50 yaşında adam ne isterse onu yapar. Ve sizi incitmemek için bunu size söylediğini kendi bana dedi. Çünki hastanede refaketci kalmak için çok dolanmışsınız, o da uygun dille bunu söylemiş... Napsın, eski eşinine ani dönüşünü hazmedemezsiniz diye yalan söylemiş garibim...Son sözüm; saflığı bırakın artık..diye yazmış bende bu söze binaen ona inanmış gibi yaptım bir müddet ve hatta senin hayran sayfana şöyle bir not yazdım. Aslında ironi yapmıştım ama yarası olan gocunur derlerya siz bunu imaj meselesi yaptınız.
Devam edecek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.