KIRDIKLARIM ÇALDIKLARIM VE ÖLDÜRDÜKLERİM
Hani derler ya dünya sizin olsun ne yaşadımki dünyada o an irkildim şöyle bir dönüp aynada baktım. kendime ilk gözüme çarpan otuzunda ağaran saçlarım oldu ,aşağıya doğru süzerken gözlerimdeki kırışıklıklar çarptı gözlerime, gözlerimi kapatıp bir film gibi yaşadım hayatımı.
Anne karnına düştüğüm ilk gün başlamıştı herşey hiç unutamadığım o ilk gün. Hayat boyu cezaya çarptırıldığım gün .Nedenini bile bilemediğim işleyeceğim suçlar için peşin verilen ceza.Oluşmamış beynimde oluşurken ellerim ayaklarım henüz yeşermemişken neyi kırdım ,neyi çaldım ,kimi öldürdüm .İlerde düşüneceğim ve kendime soracağım soruları ekledim ilk olarak.Ve bugün günü geldi hsaplaşmak istiyordum kendimle.
Neyi kırdım?
Ne kırmadımki:hemde kan akıtmadan gizli gizli kırdım yapılamayacak şeyleri.
Neyi çaldım?
Ne çalmadımki:hemde haketmediğim şeyleri hayatımı çaldım ilk başkalarınınkiyle beraber.
Kalp çaldım işkence ettim yerlerde sürüdüm atmasın diye taşlar yığdım üzerine taşladım kızdım bağırdım ağlattım .Gönül çaldım bağına girip kökten kestim ilk olarak sevgiyi.Aşkların yeşerdiği bahçeyi ateşe verdim yaktım hepsini sahipleriyle beraber.Cani ruhumun yarısını pusda bıraktım ,yeni aşklar yeşermeye başladığında yak emrini verdim.
Kimi öldürdüm?
Kimi öldürmedimki:İlk önce doğayı insanların doğruya gideceği yolları dinamitleyip öldürdüm.Yanlışa gelenleri güldürdüm dost edindim onları beraberce katliamlar yaptık.
hem yer altında ,hem yer üstünde, hemde evrende.
Bir neye kıyamadım bilirmisiniz?
Nefsime kıyıp öldüremedim.çoktatlı gelmişdi bana tattırdıkları.
İşte aynadaki adam bu arkadaşlık ederken iyi düşünün dikkat edin hırslarının kurbanı olmayın,görünüşüne aldanmayın.
MUHTAR GAZİ TOPAL
01/07/2009