- 813 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye Mektuplar - 1
Mektuplarım Serisi
Severken ayrılmak insana neler yapar hiç düşündünüz mü? İnsanın önce yüreği dağlanır usulca , her gün biraz daha ölür içindeki kırılgan yürek , her an gözlerindeki yaş biraz daha sona yaklaşır ve en sonunda acı öyle bir büyür ki o , artık kendi değildir . Kalabalığın içinde yalnızlığı yaşar ruhu , etkilerin içinde tepkisizliği yaşar bedeni ve mutlulukların içinde acıyı görür yüreği ...
AH o acı yok mu , mahfeder adamı . İnsanın elini kalbine atıp , söküp atası gelmez mi? Nerden sevdim diye inim inim inlemez mi sessizce ?
SEVGİLİYE MEKTUP -I-
İşte ben şu an o haldeyim . Kalbimi söküp atasım geliyor , atamıyorum ; konuşup dertleşmek istiyorum ama konuşamıyorum ; şiirlerle yaşamak istiyorum sevdiğimi yaşayamıyorum . Sensizliği soluduğum her an kahroluyorum , eriyorum , yok oluyorum . Gülümseyişini , güzel gözlerini ve ille de seni özlüyorum gülüm , yapamıyorum , kopamıyorum , başaramıyorum . Seni bu kadar yoğun yaşarken , sensiz olamıyorum . Sadece seviyor ve sevildiğimi biliyorum . Geceleri seninle yatıyor , güne seninle başlıyorum ; yediğim her lokmada seni düşünüyor , gittiğim her yerde seni görüyorum ve ölüyorum sevgili , her an ölüyorum .
İşte bu yüzden tabulardan , ahlak denen kavramdan , günah denen sınırlamadan ve yasak denen saklanmışlıktan nefret ediyorum . Bu kadar seviyorken seni , beynime dur demekte çok zorlanıyorum gülüm . Hani bazen mantıkla yürek savaşır ya , işte ben o savaşı yaşıyorum şu an . Mantığım sürekli yeniyor ve ben sürekli yeniliyorum . Ne diyebilirim ki ; yaşasın tabular , yaşasın ahlak , kahrolsun sevgi ...
Seviliyorsun , elde değil ...
SAHRABETİS
( Betül Başar )
YORUMLAR
ahlak, günah, ve yasak sevgi için olmazsa olmazlarda. yoksa nasıl bilebilirizki içimizde oluşanların kıymetini. siz yinede herşeye rağmen yaşasın sevgi deyin. karşısına atfettiğimiz değer bizim değerimiz belkide o hiçte sandığımız gibi değil. yada tamda istediğimiz gibi o zaman bu imkansız aşk karşısında hüzünle umudu yine yaşamalı. demekki öyle sevgi hala yaşıyor diye. sevgilerimle..