DUYGUSUZLUK ELBİSESİ
Gene aldım elime kalemi. Uzun bir süre baktım, şu an karalamakta olduğum sayfaya. Ne yazacağımı bilmeden.
Bu günlerde duygularımın sanki bir şırınga ile çekildiğini hissediyorum. Duygusuzda olsa düşünüyorum.
Geleceğe dair bir hayalim, arzum olmasada geçmişi düşünüyorum. Yaşadıklarımı...Kendimi sorguluyorum, hep kendimi sorguluyorum.
Yaşadığım güzel anların bedelini ödeyip ödemediğimi...Her zaman olduğu gibi şu an da geçmişime dair hiç pişmanlık hissetmiyorum;
aldığım kararlardan ve yaşadıklarımdan.
Bazen düşünürken tebessüm ediyorum. Çünkü izlediğim sahnede bir çocuk yaramazlık yapıyor, safça.
Bazen, uzun uzun baktığım oluyor bir noktaya, işte o an yaşadığım acı ve hüzünlü anları izliyorum aynı sahnede.
Fakat yalnızca izliyorum, aynen bir yabancı gibi. Sanki onları yaşayan ben değilim.İşte o an, yaşanılanlara dair bir oyun geliyor aklıma;
Yaradan yeryüzüne, isimleri üzüntü, sevinç, mutluluk, yoksulluk, zenginlik, duygulu, duygusuz olan elbiseler göndermiş.
Ve demişki, Her yarattığım insan bu elbiseleri sırayla giyecek üzerine. Süresi dolunca diğerine verecek o elbiseyi, kendi başka bir elbise giyecek.
Kim en çok kıyafeti severse, benim yanıma onunla gelecek...
Bu kıyafetlerin hepsini giydim ben, şu an üzerimde duygusuzluk elbisesi var, fakat hiç yakıştıramadım kendime.
Olsun nasılsa bir süre sonra değiştireceğim. Zaten en çok sevdiğim elbiseyle gitmeyecekmiyim yaradanımın yanına...
08/01/2009-nilkurt
YORUMLAR
evrende keşfedemediğimiz bir çok şeyvar. benim en ilgimi çeken insan. çünkü onu hala çözemedik. insan evrenin özeti. koskoca alemin şifresi biziz. ve kendimizde keşfetmediğimiz o kadar çok şey var ki. bu duygusuzluk elbisesi bence başka bir duygunun, olgunun habercisi. yaradanın karşısına en güzel halde varalım inş.. yazınız bunları düşündürdü bana tşkler.
Anlattığınız çeşit çeşit elbise olayını ben bir astrolog olarak anlatayım
Diyelim ki ikizler burcusunuz
Bugün
güneş- yengeç de
merkür ikizler de
Ay akrep de
venüs-mars boğa da seyrediyor
Akıl ve fikir çatışmasını güzel duygular ve cesarette yaşıyorsunuz bu da sizde duygusuzluk hissini uyandırıyor
güneş merkür zıt buçlarda olunca siz ev ile fikirlerinizde med cezir yaşamanız normal şu anda
Parasal mezuklarda bu günlerde hamaratsınız harcamalar var
işte bu günlerrdeki elbiseniz bu.
Gezegenler burç değiştirdikçe elbiselerde değişiyor