- 490 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
"çek elini nankör!!!
ülkemin garip insanları bir gün uyandılar. onlar için sıradan bir gün olmasını bekledikleri gün çok farklı başlamıştı. sokağa çıkanlar ne olduğunu anlamadan evlerine silah korkusu ile sokuldular. sokakların telaşlı havası yerini elinde silah üstünde üniforma ve sert bakışlı askere bırakılmıştı. Ne olduğunu merak eden milletim hemen radyolarına sarıldılar ve heyecanla haberleri dinlemeye başladılar. radyodan çıkan ses ülkenin menfaati içn devlet yönetimine ordu tarafından el koyulmuştur deniliyordu.
ne olup biteni anlamayan bu milleti yeni bir macera bekliyordu.oyunu oynuyanlar sonunda muratlarına ermişlerdi. önce ülkede sağ-sol çatışması adı altında gençliği galyana getirip sokağa döktüler. kardeşi bir birine vurdurdular. ülkeyi tam bir karmaşa ortamına soktular. sonrada askeri harekete geçirerek ülkenin gerilemesini sistemin çökmesini ve demokrasinin işleyişini engellemenin verdiği keyifle ellerinde puroları rahat koltuklarına yaslanarak keyif içinde izlediler.
tabi bu onlar için sıradan ve kolay bir işti daha öncede bu ve bunun gibi birçok kargaşa, ve darbeye sebeb olmuşlardı. onlar ülkenin gerçek sevdalılarıydı.
bemim ülkem hala bunları silemedi ve hala o günleri getirdiği kötü etkileri üzerinden atamadı. ama ben bu milletin bundan sonra pusuda bekleyen bu aç çakallara fırsat vermeyeceğine inanıyorum. ya da inanmak istiyorum. ve son olarak çek elini nankör vatanımdan diyorum.
YORUMLAR
ben bu türlü nankörlere, ilk osmanlının son zamanlarında rastladığımız ve dağılımın çabuklaşmasına yardımcı oldukları için "yeniçeri bozuntuları" diyorum. elbette her yerde illa bulunması gerektiğini düşünen vaziyetten üzerine vazife çıkaran bu çürük elmaların yanında, şerefefi -vatanı ve millti- için uğraşan askerlerimizde var. Allah bu iyi askerimizi çoğaltsın... çok güzel bir konuyu işlemişsiniz tkler.........