Hiçbir şey bilmiyorsun ama…
Gözlerini kapamak hayata… gözkapaklarının altında resmolanlara bakmak uzun uzun… olabildiğince ruhunu dinlemek ve ne istediğini bilmek… tam “buldum” dediğinde gözlerini açıp kaybetmek her şeyi… iç dünyamızın yollarını birtürlü dışarıya bağlayamamak…
İçimizdekiyken ; bizi biz yapan, o’nu kendimizden bile gizlemek. Hep başkalarının istekleri doğrultusunda yaşamak mecburiyetinde kalmak… ve aşikar edemediklerimizle ölmek; hiç var olmamış gibi yokluğa karışmak ötelerden ümid ederek…
Kendimize vakit ayırabilmek için vaktin, vaktini beklemek…sonuç olarak varılan nokta “hiçlik”…
Başkalarının istediği hayatı; kendi hayatımız gibi yaşamak… ve bu yaşantıyı ömrümüzden saymak… geriye bakmak istediğimizde içimizdekilerin çoktan toprak olduğunu görmek… harekete geçmenin faydasız olduğu bir hayat bulmak…
Ve kendi yapamadıklarımızı bir başkasına yaptırmaya çalışarak; bu kısır döngünün bir parçası olmak…
Bütün bunlardan soyutlanıp kendi gibi olmaya çalışanı sindirmeye çalışmak, dışlamak… yani yetkimiz olmadığı halde sınırı aşan sorgularla birlikte ceza vermek…
Oysa herkes ne biliyorsa kendi hayatından biliyor. Başkasının hayatı için hiçbir şey bilmiyor!...
Zehra
YORUMLAR
Oysa herkes ne biliyorsa kendi hayatından biliyor. Başkasının hayatı için hiçbir şey bilmiyor!...
malesef öyle can kutlarım yüreğinizi.güzel bir yazıydı düşüncelerimizde eksilmeyen fırtınaları çok güzel dile getirmişsin.ön yargılardan uzak düşünceyle çözmeye çalışsak insanları hayat dahada bir yaşnır hale gelecek diye düşünüyorum ama çok eksikliğimiz var hayatı yaşadıkça öğreniyoruz malesef birde uygulamayı öğrenebilsek.sevgiler düşünen yüreğinize.
'' Başkalarının istediği hayatı; kendi hayatımız gibi yaşamak… ve bu yaşantıyı ömrümüzden saymak…
...........................................................................
Oysa herkes ne biliyorsa kendi hayatından biliyor. Başkasının hayatı için hiçbir şey bilmiyor!...
Çok güzel..
Evet toplum olarak birbirimizi çok kolay yargılayım hemen darağacına yolluyoruz
Bir sinema filminin tek bir film şeridindeki tek kareye bakıp filmin tamamına yönelik önyargılarda bulunuveriyoruz
Adamasmaca oyunu gibi oynuyoruz hayatı, kolay adam asıyoruz
Bir kişiyyi ne kadar tanıyabiliriz ki bir sata veya bir günde.....
Ama hep zanlarla yaşıyor zanlarla yargılıyoruz
ugurozaltin tarafından 6/30/2009 12:39:10 PM zamanında düzenlenmiştir.