- 710 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
CAN DAMARIM
Can Damarım;Ruhum,Canımdan Canım…Hayat İksirim;En neşe dolu yanım…
Seni seviyorum…Bak bunu bıkmadan yalnızca sana söylüyorum…Yapmacık bir sevdaya kaçmak değil benimkisi,gerçekten gerçek bir aşkla sana sarılmak…Sadece üşüdüğüm gecelerde değil;kavuran sıcakta bile sana sarılmak…Canın olmak,canımı yoluna adamak…
Aşk kokuyor bu şehir,bu şehir aşk;yüreğim sen kokuyor…Sevda paketlerini attım,yüreğim sadece senden gelenleri kabul ediyor…Can Damarım;Alın Yazım,En Muhtacım…Yürüdüğüm yollar cennet olsa,o cennette sen olmasan istemem ben o cenneti…Seninle el ele yürüdüğümüz yollar cennetimdir benim…
Gözlerine bir saniye ölür gibi bakabilmek için o arada tüm renkleri unuturum,gözlerin gelir aklıma,kaybolurum gözlerinde,sonraları kederlerini atar mutluluklarımı yalnızca sana bağışlayan olurum,ama senin için her şey olurum…
Her şeyim;en güzelim…Yaşam kelebeğim…Ümit kokuyor bu mevsim,yarınım seninle doluyor…Canımdan canım;bu can yalnızca senin oluyor…Ruhum;ellerini uzat bana,bak sensizliği ve de bensizliği unutturan şarkılar çalıyor…Sen benim ruhumdan ötesin,en derin yerlerde sadece ben de aslında hep bana aitsin…Ben senin her şeyin olabilirim,korkularını atarsan denize o zaman “biz!”olup sonradan bizi göklere çıkarabilirim…
Bu gece odam sen kokuyor…Hâyâlin yanımda,beni izliyor…Sana ait olan bu satırları o kulağıma fısıldıyor…Ruhum;sensizlik beni öldürebilir,soluklarım kesilip kalbim atmaktan vazgeçebilir…Can damarım;en temiz yanım…Sen olmazsan kirlenebilirim…Sen olmazsan üşüyüp ayazlardan nasibimi alabilirim hatta sonraları yanabilirim…Yani senin olmadığın bir dünyada her şeyken,birden bire hiçe dönebilirim…
Ruhum;en deli dolu yanım…Ezberlediğim her şeyi unutturdun bana…Ben artık sen diye uyanıp,sen diye uyurken,gündüzleri geceye eş,geceleri gündüze teslim edebilirim…Sesini duyduğum anda dünyada ne kadar güzellik varsa hepsini unutuyorum…Sevmiyor dedim kendi kendime,umutsuzlukla dolu senaryolar ürettim,sen kokan satırları umutsuzlukla lekeledim…Affet sevgilim;sevgili ruhum…Beni affet…İstersen emret yolunda taş olayım,istersen sevmelerimden ayır beni sadece seni seven olayım…Ruhum;en mis kokan yanım…Ben aylardır çok derbederinken,ölü sevdalara attım kendimi,bunun için istersen kahrolayım…Artık geliyorum sevgilim;beni istesen de istemesen de mis kokan sevdamı seyretmeye geliyorum…İstersen camdan bir ev yap,kır sonra,parçaları dağılsın,kessin her bir yanımı…İstersen ateşinle yak,yanayım…İstersen küllerimi dağıt bir o yana bir bu yana…Güleç yüzlerde alay konusu olayım…Ama sakın gitme ömrümün tek güzel yüzü;sakın kendini benden alıp gitme…Hançerini batır da acımaz hiç canım ama yeter ki sen benden gitme…Ruhum;en güzel varlığım,kabule gelen tek güzel yanım…Sen yokken ben tamamlanamamış bir mısraydım,şimdi sen varsın…En güzel dizelerde gönül tezgahını kapatıp mutluluk tablosu oluşturan bir canım…Tamamladın beni,her şeyi sende öğrendim…En büyük sabırları,en güzel yanlarını,sen sevmesen de ruhumsun…Ruhumu çok seviyorum…
Aşkım;bu aşk masalından başka kimseler nasiplenmesin,sadece biz olalım…Sarıl bana sımsıkı,kollarında canımı son buldurayım…Mahremiyetim,mabedim;ömrümün bulunmaz nimeti…Seni seviyorum…Kulağına fısıldıyorum,duymuyor olamazsın;seni artan bir aşkla,canımın en iç yanından her gün çoğalarak,çoğaltarak çok ama pek çok seviyorum…
Aşkını yaşamaktan korkmayıp,ruhunu tek bir ruha emanet edip, canın canıma emanet diyen; tüm yollardan kusursuz,korkusuzca geçen güzel sevenlere…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.