- 753 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
_ DENKLEM_
Hayat çelişkilerle dolu bir denklem galiba.herkesin anlamaya çalıştığı,fakat hiç kimsenin çözümleyemediği bir denklem.Varız yaşıyoruz nedennini bilmiyoruz ama.sınava tabi tutulmak için mi buradayız ,görevlerimizi yapmakla yükümlü olduğumuz için mi?Yaşadığımız acılar,çektiğimiz sıkıntılar neden?Sevdiklerimizden ayrı kalmak neden?En çok olmak istediğimiz yerde olmak yerinde hiç istemediğimiz halde ,zorunlu olarak isteksiz orada bulunmak neden?Biz insanların kaderlerini yönlendime imkanımızın olduğunu bildiğimiz halde ’kader böyleymiş’ demek neden?yaşadığımız dünyayı güzelleştirmeye çalışmak yerine günden güne kötüye gitmesine neden olmak neden?Ahlaki değerleri,sevgiyi,saygıyı,dostluğu,kardeşliği bu kadar basite indirgememizin bir açıklaması var mı sizce?Silkelenelim ve kendimize gelelim artık.........
YORUMLAR
Hayat çelişkilerle dolu bir denklem galiba.herkesin anlamaya çalıştığı,fakat hiç kimsenin çözümleyemediği bir denklem.Varız yaşıyoruz nedennini bilmiyoruz ama.sınava tabi tutulmak için mi buradayız ,görevlerimizi yapmakla yükümlü olduğumuz için mi?Yaşadığımız acılar,çektiğimiz sıkıntılar neden?Sevdiklerimizden ayrı kalmak neden?En çok olmak istediğimiz yerde olmak yerinde hiç istemediğimiz halde ,zorunlu olarak isteksiz orada bulunmak neden?Biz insanların kaderlerini yönlendime imkanımızın olduğunu bildiğimiz halde ’kader böyleymiş’ demek neden?yaşadığımız dünyayı güzelleştirmeye çalışmak yerine günden güne kötüye gitmesine neden olmak neden?Ahlaki değerleri,sevgiyi,saygıyı,dostluğu,kardeşliği bu kadar basite indirgememizin bir açıklaması var mı sizce?Silkelenelim ve kendimize gelelim artık.........
daha söylenecekleriniz var gibi.
saygılar.