- 633 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KALBIMI GERI VER!
Bir sevgilim olsun istedim. Sevgide sinir tanimayan, sevgiyi, sevdayi yasaksiz yasayan, yasatan bir sevgili.
Gozbebeklerimin buyudugu gezinip dolandigi bir anda, bir guzelin beni izledigini farketmistim. Bendeki yalnizligi, bakis acemiligini sezmis gizliden gulumsuyordu.
Hadi be korkak kalbim ne oldu sana, verdigin sozlere? Hani kendine soz vermistin
konusacaktin, haykiracaktin , seni seviyorum diyecektin. Bumuydu cesaretin?
Seni korkutan onun insanin icine endise salan bakislarimiydi? Biliyormusun o bakislarda nelerin tuttugunu, arzulandigini.
Beynimi kemiren, duygularimi, bakislarimi hice sayan bu yilani nerden tanidim. Keske
tanimasaydim seni. Sensiz bir dunyam olsaydi. Ama o bana oyle bir dert verdiki, onsuz gecen zamanlar beni yedi bitirdi. Kendisini her gorusumde, benden birseyler calip kendi dunyasina goturdu. Kiziyorum, hakaretler ediyorum, assagiliyorum buna ragmen kalbimi kandiramadim. Kalbim ona sevdalanmis, bense caresiz kalbimin gunden gune erimesine derman olamadim.
OYLE BIR SEVDAKI GECEMI GUNDUZUMU BENDEN CALIP GOTURDU!
Ama dayanacak gucum kalmadi. Deli olacagim, hemde zir deli. O zaman ne dusunmek ne de sevda icin uzulmek. Bu benden uzak degil, bundan korkarim. Seni ozlemekten, dusunmekten, aglamaktan baska hicbirsey elimden gelmiyor. Aglamanin ne oldugunu bilmezdim. Evet aglardim ama cocukken istediklerim yapilmadigi zaman cildirasiya aglardim.
Ben yoruldum artik, seni dusunmekten, senin icin uzulmekten. Biliyorum bunun senin icin hicbir onemi yoktur. Cunku sen duygularimin katilisin.
Gitti giderken yuzume oyle bir bakis savurduki, kendimden ve boyle bir sevgiden utanmistim!
SONMUS BIR ATESIN KULLERINDEN YENIDEN ATES YAKMAYA CALISTIM. OLMADI!
ali ihsan kurtal
YORUMLAR
sevgi bizim ona kattığımız değerle karşıdakine yansımaktır. aslında değerli olan bizizdir. içimizde yaşattığımız bu duygudur. bu yüzden sevda cisme değil ruha yönelir. ve sevda kendi mutluluğumuz için başkasının mutluluğuna çalışmaktır. bir nevi acı veren tek bencilliktir.
.....
sevgilerle kalın
sevdammm tarafından 6/29/2009 4:17:00 PM zamanında düzenlenmiştir.