- 3042 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MAVİ ÇİÇEK PERİSİ
MAVİ ÇİÇEK PERİSİ
Bir varmış bir yokmuş.Evvel zaman içinde kalbur saman içinde çok ama çok uzak ülkenin birinde mavi bir çiçek perisi yaşarmış.
Çiçek perisi güzel mi güzel,şirin mi şirinmiş.Mavi yanakları pembe pembe,dudakları ise kiraz kadar kırmızıymış.Saçları rengarenk çiçeklerle süslü mavi bir çiçek perisiymiş.Ama mavi çiçek perisi renginin mavi olmasından dolayı çok üzülüyormuş.Diğer çiçek perileri gibi renginin beyaz olması için her akşam yıldızlara bakıp dua edermiş……
Yine bir akşam yıldızlara bakarak dua ederken…..Gökyüzündeki bir yıldızın hareket ettiğini görmüş.Parlak yıldız giderek daha büyük olmaya başlamış.Sanki gittikçe yanına yaklaşıyormuş gibi ışık büyümüş büyümüş ve büyümüş.Yıldız o kadar çok ışık saçmaya başlamış ki mavi perinin gözleri ışık topundan kamaşmış…..
Sonra tüm ışık demeti birden sönüvermiş.Etraf sessiz hemde çok sessiz olmuş.Mavi perinin hop hop atan pembe yüreği heyecandan daha çok hop hop atmaya başlamış.
Sonra mavi peri aniden uçarken kanatlarından etrafa ışık saçan peri tozu kadar güzel bir ses duymuş,
-Sen neden her gece ağlıyorsun demiş yıldız perisi…
Mavi peri şaşkın şaşkın gözlerini açıp gelen sesin yerini bulmaya çalışırken yıldız perisinin uzun sarı saçlarından ……………..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.