- 443 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Finaliniz kısa olmuş Ayhan bey. Sizin de mi yazma hevesiniz kalmadı.
Ama güzel bir iş çıkarttınız. Tebrik ederim. Beklediğim şekilde bitmedi gerçi.Çok daha uzun sürer diye tahmin ediyordum..
Ayrıca yazılarınıza muzır neşriyat damgası vurulacağından korkanlara katılmıyorum. Siz sanat için, edebiyatın içinde bir şeyler yazdınız.(Her ne kadar tercih meselesi olsa da)Ben yazamam. Ama yazana amacı doğrultusunda eleştiri yaparım.
siz anlıyorsunuz ne demek istediğimi. O yüzden uzatmayacağım.
size hayırlı tatiller diliyorum.Allah kazadan beladan esirgesin.Eşinizi de çocuklarınızı da...
'' İlyas’ın dudaklarına kondurduğu buse,unutulacak gibi değildi.Zaman zaman aklına geldiğinde dudaklarını hafifçe ısırmadan edemiyordu…''
Ayhan Bey, finalde muzur neşriyat yapmışsın !
Bir de o türkü ;
''Yine yeşillendi fındık dalları,
Acep ne olacak yarin halleri , '' değil miydi ?
Yazarımız tatilin kokusunu almış kaçıyor. Darısı okuyucunun başına..İyi tatiller dost.
Aaaaa bitti mi. Hyatın gerçeklerini yansıttığın bir hikayeydi Abi can. Güzeldi ve sanırım biraz da içinde gerçek yaşam öyküleri de karışıktı diye düşünüyorum. Başka bir hikayende buluşmak üzere diyor ve emeğin için teşekkür diyorum keni adıma. Saygılarım ve sevgilerimle. Kutluyorum.
Hülyam tarafından 6/27/2009 8:01:18 AM zamanında düzenlenmiştir.