- 2929 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
AİLE TERBİYESİ
Aile, bir evlilik akdi ile biraraya gelmiş birisi kadın birisi erkek olmak üzere iki insanın kurduğu çok kutsal bir yuvadır. Birbirini çok sevmiş ve iyi günde ve hastalıkta kayıtsız şartsız destek sözü vermiş bu tarafların dünyaya gelecek çocuklar, özlem duydukları ilk ve en özel aşk meyvelerdir. Bu nedenle; kişisel, toplumsal, dinsel, ilimsel ve saymakla bitmeyecek bir çok konuda veya her konuda, en iyi ve en güzel eğitimin verilmesi istenmektedir. Çocukları en mükemmel yetiştirmek; Dünya üzerinde yaşayan tüm anne ve babaların kaçınılmaz ortak düşüncesidir. Kötülüklerden uzak, sağlıklı, eğitimli, adaletli olmasını sağlamak birinci ödevdir. Bu ilk eğitim ve terbiye ocağında yalan kelimesi en büyük düşmandır. Çünkü yalan tüm akla gelebilecek karanlık düşüncelerin ilk çıkış noktasıdır ki; kesinlikle tüm olumsuzlukların içerisinde en az bir yalan ve yine en az bir yalancı bulunur. Aile eğitimi yalansız olursa; asil, çalışkan, terbiyeli, şerefli, namuslu, dürüst insanlar çoğlacaktır ve bu adam gibi adamların oluşturduğu toplum da toplum gibi toplum olacaktır. Allah ve bilim aşkına lütfen ve lütfen yarınların büyükleri çocuklarınızı en bilimsel şekilde temel değerlerine bağlı yalansız yetiştirin!.. Çocuklarınız siz anne ve babaların varlığından bile çok daha kutsaldır!.. Sağlık, eğitim ve adalet, yalansız bir nesil ile sağlanabilir!.. Saygılarımla.