MİCHAEL JACKSON....
kapı var aslında herkese
bir zaman gireceğimiz ,ne kadar büyük te olsak sığabileceğimiz o kapı....
çocukluğum, eski teybimde DANGEROUS albümünü dinleye dinleye geçmiştir...
haberi duyunca şok oldum ... dünyadaki NESLİ TÜKENEN GERÇEK POP STARLARDANDI ve o da tarihin derin kuyusuna gömüldü...
--tek eleştirdiğim yanı siyah kalmalıydı ..80li yılların o inanılmaz müzik adamı - benim çocukluğuma denk gelir- insanlara müziğin ve dansın kalitenin ne olduğunu göstermişti....
az önce radyo proğramında önümüzdeki ayda yapacağı 50 konserinin biletlerinin --4 dk-- da bittiğini söyleyince spiker hiç te şaşırmadım....
bazı kliplerinin bile ikibin üçbin kişiyle çekildiğini biliyorum ,,türkiye ye de bir kere gelmişti yanılmıyorsam....
bir yıldız daha kaydı .....
düşünün bir adam milyarları peşinden sürüklüyor ve yıllar geç se de o hep konuşulacak ELVİS , QUİNN , BEATLES gibi o da her daim öldükten sonra ada BÜYÜMEYE DEVAM edecek....
şimdi hayali bir resim görüyorum mezarında ; HER ŞEY YİNE DE İYİYDİ TANRIM...
ömür ....
26/06/2009
..istanbul...
YORUMLAR
The King of Pop
Gerçekten de pop'un kralıydı O. Kendine has ekol yaratabilen ve Dünya'da sayısız hayran kitlesi olan, ilk kez MTV'de bir Afro şakıcısının klibini yayınlattırmasını başaran, yardımsever biri olan ve benim de severek dinlediğim bir sanayçı Micheal Jackson... Sanatçı diyorum çünkü ben hala onu dinliyor...
Erken bir kayıp, çok üzüldüm...
Sevgilerimle ömür...
Yeni müslüman olmuştu.Biraz daha yaşasaydı amerikan gençliğine, insanlarına büyük bir örnek olacaktı.Elbette hayranları ondan etkilenerek İslam'a olan bakış açılarını değiştirlerdi,hatta, bence müslüman olanlar bile olacaktı.Eminim çünkü aynısı Yusuf İslamda da oldu.Allah rahmet eylesin...