Bizi Ölüm Ayırmasaydı. CAN AKIN
Hep sımsıkı sarılıp derdin ki; "Can seni çok seviyorum". Sıkılmazdın bunu söylemekten biliyorum. "Bende seni çok seviyorum" demek gibisi yoktu.
Ben seni çok seviyordum.
Hep derdin ki; "Ben seni, senin beni sevdiğinden daha çok seviyorum.. ". Sıkılmazdın iddialaşmaktan. "Hayır! Hiçte! Ben daha çok seviyorum.. Canımın canısın" demek gibisi yoktu.
Ben seni beni sevdiğinden daha çok seviyordum.
Bazen sana, "Ben seni hiç aramıyorum", "Aklıma bile gelmiyorsun", "Ben seni hiç sevmemişim", "Senin ile yaşadığım her şey, Koskocaman bir yalan", Der, kucağıma alır saçlarını okşarken sende bana "Çok güzel yalanlardı." Der gülerdin. Seni çok, çoklardan da çok sevdiğimi bilirdin,
Bazen sorardım; "beni ne kadar seviyorsun?". Sıkılmazdın bu soruyu duymaktan. "Dünya kadar seviyorum" der, boynuma atlar sımsıkı sarılırdın.
Ben seni yaşadığımız dünya kadar seviyordum. Canımın canıydın…
Bazen dalardın uzaklara; "Ben sensiz yapamam, sensiz olamam". Der hüzünlenir, gözlerin nemlenirdi. Sıkılmazdın benle olmaktan. "Ben sensizliği düşünmekten bile korkuyorum" demek gibisi yoktu.
Ben seninle vardım, Sen yanımda yoksan, İnan bana, her şey yalandı
Sen varsan, her şey var, Yaşamak sen varsan anlamlı "Aşk" sen varsan "Aşk"
Ben de sen varsan, seninle varım, seninle yaşıyordum. Hiç ayrılığın lafını etmedin. Hiç bağırmadın, hiç kırmadın beni.
Yanlış anlasak birbirimizi, azıcık bir kavga etmeye çalıştığımda en büyük silahını kullanırdın. Usulca yaklaşıp elimi tutar, sarılırdın. Masumca öperdin beni.
Sıkılmazdık saatlerce öyle durmaktan. Hiç ayrılığı yaşatmadın. Hep yanımda oldun, hep güzel şeyler öğrettin. "Beni sessiz sedasız terk etme. Neden terk ettiğini bilmek isterim." derdin. "Seni bensiz bırakır mıyım?" demek gibisi yoktu....
Bitmezdi bizim aşkımız. Ama ölümü hiç hesaba katmamıştık…
Bitmezdi bizim aşkımız. Bizi Ölüm Ayırmasaydı.
CAN AKIN - 1980