- 483 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SÖZLÜKLER KARIŞTIRDIM
SÖZLÜKLER KARIŞTIRDIM,BAĞIRDIĞIMDA SESİM YÜKSELİR BELKİ DİYE, BİR OYUNCAK ALDIM ÖNCE… BENİ DİNLEYECEK İNSAN BİRİKTİREMEMİŞİM ÇEVREMDE. İNSANI ÜZER YALNIZLIK BİLİYORUM, BİLDİĞİM HALDE HEP YANILGILAR YAŞIYORUM… GARİP! AMA BUNU YAPAN BİR TEK BEN DEĞİLİM EN AZINDAN BUNDAN EMİNİM.
YAPRAK YAPRAK SAYFALAR KARIŞTIRDIM,OKUMADIM, SADECE BAKTIM… ZAMAN SÜZGECİ EDİNDİM BİR TANE, ELEDİM ELEDİM… İŞİM BİTTİ BİR SÜRE SONRA DÖNÜP BAKTIM YAPTIKLARIMA, KOCA BİR HİÇ BIRAKMIŞIM HAYATIMDA, ÇÖPE BOŞALTTIKÇA YAŞADIKLARIMI, GERİYE NE BİR BEN NE BİR ANI KALDI.
ACILAR YOĞURDUM BÜYÜTMEK İÇİN KENDİMİ, TARİFE UYMAK İSTEDİM, ELİME YAPIŞTI BİRAZI, SONRA HERYERE YAVAŞ YAVAŞ BULAŞTI. BÜYÜMEK İSTEDİĞİMDEN DEĞİLDİ TABİİ Kİ, BOMBOŞ BİR KALABALIK BENDEN BUNU İSTEMİŞTİ.
BİR YOL BULDUM KENDİME, UPUZUN, AĞAÇLI, BİRAZ SARI BİRAZ YEŞİL, BİRAZ ISLAK BİRAZ SICAK. KORKTUĞUM KARANLIK HUZUR VERİR OLMUŞTU, YOL SANDIĞIMDAN DA UZUNDU, KARANLIK HİÇ BİTMEYECEK GİBİ GÖRÜNSEDE GÜNEŞ BİR KEZ DAHA DOĞARDI,GECENİN EN DAYANILMAZ YERİNDE.NE KADAR KORKAĞIM ASLINDA BİR BİLSEN DÜNYA, HER GECE ANLATIYORUM BUNU DUVARLARA, SARI SOLUK RENKLİ SURATLARINA… ÖLÜMLER YAŞIYORSUN SEN DOĞUMLAR GÖRÜYORSUN, AĞLAYANLAR GÜLENLER HER YANINI SARMIŞ, BENİ ANLAMAN O KADAR KOLAY Kİ ASLINDA, ANLATMAYA ÇALIŞSAM BİR SEN ANLARSIN YA! YİNE DE SUSUYORUM İŞTE EN ŞİDDETLİ KARARLILIĞIMLA.
SEVDİĞİM BİR MÜZİĞİ MIRILDANIYORUM ŞİMDİ, DUYUYORSUNDUR BİR YERLERDEN SESİMİ,
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.