- 526 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
AYHAN BEY YAZINIZ BENİ GEÇMİŞLERE DOĞRU GÖTÜRÜYOR..
BİZDE TÜTÜN TARLASINDA GEÇİRİRDİK ESKİDEN GÜNLERİMİZİ.GECENİN 1 DE GİDERDİK SABAHA KADAR..UYKUMUZ DAĞILSIN DİYE SABAHA KADAR BİLDİĞİMİZ ŞARKILARI-TÜRKÜLERİ SÖYLERDİK.TÜTÜN AKMASIYLA YEDİĞİMİZ BİR LOKMA EKMEĞİN TADI BAMBAŞKAYDI..ÇALIŞMA ESNASINDA ARKADAŞLARLA YAPILAN HER ŞEYİN ANLAMI BÜYÜKTÜR ASLINDA..SİZ İYİ DE YAZIYORSUNUZ BU KONUDA..KUTLARIM..SEVGİLERİMLE..
Fikret bey,kafaya takma.Her türlü yasağın kalkması için bu edebi sanata gönül vermiş bir insanım...Müstehcenlik yapmıyorum.Yapsaydım magazin dünyasında yer almaya çalışırdım...İnsanın gizli tarafındaki baskı altına sokulmuş karşı cinse olan duyguları zaman zaman çıkarmaya çalışıyorum...
Bunda ne müstehcenlik var doğrusu anlamış değilim...
gününüz aydınlık ve bereketli olsun efendim...
saygı ve sevgilerimle...
ayhansarıkaya tarafından 6/26/2009 8:12:37 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ayhan Bey ; aman dikkat edin, fazla müstehcenliğe kaçmayın..Adınızı '' muzur neşriyatçılığa '' çıkarırlar. Hatta senin hanıma şikâyet bile edebilirler, haberin olsun..
Saygılar....
Ayrıca şu şarkı da fena vuruyor adamı :
'' Şimdi dikenine bile razıyım
Gitmeseydin be zalim ! ''
Fikret TEZAL tarafından 6/26/2009 6:47:34 AM zamanında düzenlenmiştir.