- 573 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEVSİMLERİ SAYMAYI UNUTTUM
Mevsimleri saymayı unuttum,saatlerle yarışmaktan,adını beynimde tutmaya çalışmaktan seni sevdiğimi haykırmaktan vazgeçtim…Dibe vurdum,vurdukça vurdum… Yıldızları saymaktan vazgeçtim,çok sevmenin huzur getireceğini düşünmekten vazgeçti beynim,lâkin yüreğim hâlâ doğruluğunu savunuyor ki seviyor seni belli…Gelme bana yâr…Bana gelirsen ben de kendini görür,korkarsın!Bu kadar mı büyükmüşüm der durursun…
Gelme bana yâr…Adın bırak beynimde kalsın,bir fısıltı gibi söyleyeyim kendime seni sevdiğimi,sana söyleyemem ya artık,sonum belli…Gelirsen ne kadar da büyütmüş beni der kendine acır durursun!Çok sevmek zorunda hissedersin kendini,adeta duygularını yarıştırırsın duygularımla,kanayan yara olursun…
Ben buna dayanamam…Çok sevilme ümidi varken bile dayanamam…Olduğumuz gibi kalalım,senin istediğin benim razı geldiğim gibi…Şu anda burada olsan,şu anda burada olsan ve beni anlasan…Sadece bir dakikalığına aşkını bana bağışlasan…Kederlerle mutluluklar aynı anda yürümeye başladı hayatımda,en büyük kederim sen iken,en büyük mutluluklarımda senin mutlulukların oluyor…Bu nasıl bir aşk ki küçüleceğine büyüyor!Korktuğun bu…Çok sevilirken çok sevmeye mecbur hissetmek…Ondan az seversem azalırım diye için için dualar etmek…
Korkma benim için yâr…Sakın korkma,ben hep cesurdum bu kez de cesur olacağım,seni severek ölmeyi istedim bırak da mesut olma hakkımı bir kez de olsa kullanayım…Yine gece…Yine gündüzleri unuttuk,yine yarını gözlüyoruz,yine bu gece sana geliyorum bu satırlarda.Anlamanı rica ediyorum anlamıyorsun,yine her şey başa sarıyor!Beni sana emanet ettim yâr…Ölmeden bir kez olsun,gönlünce sar…Kapatayım gözlerimi,saçımı ellerinle okşa…Bana bir masal anlat…İkimizin olsun…
Sen ve de ben kalksın aradan,bana bizi anlat…O kadar çok,o kadar büyük sevmişiz ki birbirimizi,hiç kimseler yetişememiş aşkımıza,o kadar içten yer edinmişiz ki yüreklerimizde,başka kimseler gelememiş…O kadar çok hasretlik çekmişiz ki,her an nefeslerimiz nefesimizde…Bana bizi anlat yâr…Anlat ki içtenlikle kapatayım gözlerimi…Anlat ki;büyüsün bu masal…Anlat ki;aşktan korkmasın hiçbir sevdalı,anlat ki…Her mevsim essin bu aşk kokan rüzgâr…Bana bizi anlat sevgi tanem,aşk kokan bahçem,gözlerimin mabedi,yaşamımın tek gerçeği…Bana bizi anlat…Ve sar beni sonsuzlukla bütünleşsin bu an…Bana yüreğini anlat,hiç tanımadığım yüreğini…Benden hep bir şekilde gizlediğin yüreğini…Bana yüreğini anlat ki;yüreğim dayansın yüreğine.Mis koksun her yanımız,bana bizi anlat sevgilim,sevgiye üstün gelenim…Anlat ki dinlesin herkes,yüreğini son bir kez öpmek istiyor yüreğim…Vedasını böyle delice etmeli,delice sevdi,delice sona ermeli…
Hoşça kal yaram;hoşça kal yüreğimin tek gerçeği…Ve hep mutlu kal…Söndür ışıkları ve git artık…Aydınlıklar senin,senden aldığım güneş de benim olsun Hoşça kal…
Dilara AKSOY
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.