- 1005 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK'LA
Tüm sözcükler set çekilemeyecek kadar önüne, melodisine hayran kalınan bir ırmaktır.
Ruh arınır duruluğunda, serinliğine yürek uyanır. Köpüğünde rûyalar çağlarken, derinliğinde umutlar oynaşır…
Dingin, kuytu bir köşesinde kök salar bir nilüfer… Uzanır sözcükler huzurun sesine yaprağına dokunuşlarla. Ve yağmurlara yıkanır beden bir avuç dolusuna…
Estikçe rüzgâr, devinirken yüzeyde, su yatağında susar… Yayar kendini kıyılara. Hayat olur… Can olur… Ses olur… Sazı olur Âşığın, ceylanlar kanar tadına…
Bezendikçe çiçekler en güzel kokulu renklerine ve kucaklaştıkça ağaçlar yeşille, parmak uçlarının fısıltısına uyanır düşler …
Sabahın ilk ışıklarının doğumu sonrası, kolları göğsünde bağlı, izler rüzgarını insan. Zaman atar adımlarını. Tüm dualar diz çökerken öper yüzü toprağı…
Aralanan kapıdan süzülen Tanrısal sese
cennet susar…
ezgi ç.
23.06.2009
YORUMLAR
Ruh arınır duruluğunda, serinliğine yürek uyanır. Köpüğünde rûyalar çağlarken, derinliğinde umutlar oynaşır…
Kelimelerinizin güzelliğinde kayboldum...Kendimi bulmam için yeni kelimelerinizi okumam gerek diye düşündüm bir an...Şiirsel anlatımınızın devamını görmek temennimle,yüreğinizin ışığı hiç sönmesin...
Allah Askina..
Ask Allah icin olmali fani sevgi ile yetinmeli aslinda.
OKudukca huzur veren yazinizi okumak rahatlatti yorulmus beynimi.
Sevgilerimle
sarı yapraklar
Sevgili Nar-ı Çiçek,
Çok memnun oldum sayfamda görünce sizi...
Tesadüf bir bakayım demiştim...
Rahatlatabildiyse yorgun zihninizi
Ne mutlu sözcüklerime...
Sevgilerle kalın,
Çokça saygılarımla...
sarı yapraklar
Sayın inci,
gecikmiş bir teşekkür borçluyum,
yazımı okuyup, bıraktığınız izinize...
Çok çok teşekkür ediyorum,
Saygılarımla...