Evrenin bir başka yerine götürmek isterseler bizi, gider miyiz?
Biraz fantezi yapalım hadi!
Bu sersem uzaylılardan (bu lafı da pek anlamam, sanki dünya gezegeni uzay dışında bir yerde!) birileri, kendi gezegenlerine birkaç kişi (artık ne amaçla olur, vebali günahı onların boynuna, boyunları varsa tabi) götürmek üzere Türkiye’ye gelmişler… Hoş gelmişler, misafirsever bir milletiz şiş-kebap, rakı, bellydancer, boğaz, bodrum gezdiririz onları. Fakat durum öyle ayan beyan açık değil ki! Arkadaşlar bilindiği üzere, bütün ahaliye görünmeyen cinsten.
Sululuğu bi kenara bırakalım da, olayın vehametini anlamaya çalışalım. Gerçekten böyle bir durum var ve bu uzaylı yaratıkların bir sözcüsü, Türkiye’de bazı insanları ziyaret ediyor. Kendi gezegenlerine götürmek için teklifte bulunuyor (varsayalım bunlar zorba değil, iyilikle-güzellikle halletmeye çalışıyorlar...)
Fakat bizimkiler anasının gözü, öyle bedavaya iş yapacak kişiler değil. Aslında öyle pazarlık yapma güçleri de yok ellerinde ama gene de birtakım konuşmalar kayda geçiyor tabi. Örnekler çoğaltılabilir, şimdilik 5 profile göz atalım…
POLİTİKACI:
“Hoş geldiniz sevgili vatandaşım –pardon- uzaylı gardaşım! Hangi partidensiniz? Transfer teklifinizi bi düşüneyim. Gerçi yeni parti değiştirdiydim, neyse… Acelesi yoksa şu seçimleri bi atlatalım duruma göre ben bi heyet hazırlarım…“
GAZETE KÖŞE YAZARI:
“Sizin orada UB (Uzay Birliği) var mı? Mars ya da bilmem ne toplantıları yapılıyor mu? O toplantılara katılabilecek miyim? Uranüs kriterleri ne? Benimle görüşmeye geldiğinize göre özel seçilmiş biri olmalıyım. E, bunun da bir faturası olmalı ama değil mi? Hemen bu gece dönmeyecekseniz, bizim “team”ı da toplayım, boğazda Vatantepe’deki villamda misafir edeyim sizi.”
MAGAZİN MUHABİRİ:
“Vay surprise! N’aber güzelim? Ya bebeğim, bi şöyle dön ön-arka fotoğrafını çekeyim. Bikini getirmedin mi sen yanında? Shit! Gelsene benimle, bizim Hüsnü’nün oteline gidelim bişeyler ayarlarız. Dur bakiiimm! Kızım ne bu kıllar, hadi epilasyon aletin yok, insan ağda yapar be! Hösstt! Ellere ayaklara bakarmısın! Her tarafın yamuk lan senin! Uzaylı mısın lan sen, ne bu halin? Tipe bak! Haftanın rüküşü bile olamazsın sen hilkat garibesi. İnanmıyoruuuummmm!”
DURAKTA OTOBÜS BEKLEYEN BİR VATANDAŞ:
“He gurban de ne deyeceksen. Adreses soracaksan ben de buraların yabancısıyım, bilemiyecem kusura galma. Hı?? Ne diyon usta? Valla mı? Kaç para mayış vercen peki? Bak ben işimi garantiye almak isterim. SSK+yol+yemek varsa gelirim. Sahi mi diyon usta? Yalancı n’olsun! Nası bi yer ora? Ben hiç gurbete çıkmadım da… Kaç vesayitle gidilir peki? Az bekle hele bizimkilerle helalleşip geleyim. Bi yere gaybolma, buraların yabancısısın İstanbul’da adamı ayaküstü…”
İNTERNET CAFE’DE BİR GENÇ:
“Zuhaha ha haaa!!! Tipe bak! Cinsiyet ne lem? Shemale miyiz yoksa zuhaahha haa!Geberdim şimdi :-)) Gitmesem oraya olmaz mı, Senin MeSeNe, Webcam filan yok mu öyle görüşsek? Benimki NikiMi_KeDi_YeMeDi_AcıKTıM_bEn_YeDiM@hotmail, yaz bi tarafına ehhue ehue ehe eheuee!”
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.