- 484 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Birgünden Sonra Yeniden Yaşarsın
Hani bazen dalargidersin,akılda kalan bir yokuşu zorlarsın.
Sırtında bir yükle yokuş çıkar gibi.Kimileri gelir kimileri bekler,özlemler vardır.
Aşlar,sevdalar hani bir girdap gibi döndürmeye başlayıverirya anılar.
Unutmak istersin,hatırladıkça aglarsın.Şöyle bir yedegine al anıları mazini bir kurcala,o zaman anlarsın kimler var kimler yok yanında......
Hani bazen duvardaki saatin akrebinde tutarız ya yüregimizi,gözlerimizde büyüyüverir olanca arzu.
Bazen denizin derinliklerine bırakırız düşüncelerimizi,bir el çıkarıverir beklediklerimizi...hasreti ve hatta hüzünleri..
Bazen gözlerimizden bir gemi kalkar,ufukların soguk öpüşlerine dogru.Bir el bile sallayan olmaz...hani şaşkın bakışlarda ararızya sevdiklerimizi....bazen yorulursun aramaktan...dagılırsın...boguldugun olur kimsesizligin getirdigi bir seste....
Bazı akşamlar kapında keskin bir virajla karşılaşırsın,o virajı alacaksın başka çaren yok...ya çarpacaksın biryerlere...yada sürükleneceksin eski hüzünlere..
Artık kısa cümleler bile kuramayacaksın....damla damla büyüyüveririçinde,arzuların o insafsız çırpınışı...seninki o zaman bir felaket..seninki o zaman bir cinayet.
Kandını kırmaya çalışan fırtınaya karşı koşarsın,koşarsın...cigerlerin parçalanırcasına koşarsın,hasretin tozlu ve çamurlu haliyle...Birgünden sonra yeniden yaşarsın..........
Hergün başka başka cümleler,yeni şiirler..yorulmadım desen yalan olur.
Bazen mısralar öyle büyürki dudaklarında,özlemlerin dile gelir..aglayarak yudumlarsın geçmişin izini.
Bazen şarkıları söylersin kimselerin söylemeye cesaret edemedigi...uzanırsın şöyle bir deniz kenarına..parklara..sinemalara eskitirsin zamanı...
Bazen o deniz kenarında bogulursun..o parklarda vurulursun..Aglamaklı gözlerinle hep birilerini beklersin .Yaglamalandıgın,yıkıldıgın olur bazen...anlatamadıgın,anlayamadıgın olur bazen...sessizce çıglık atarsın ufka batmış en sivri tepelere dogru..
Aslında o çıglıklar senin degil,seni bırakanların...aldatanların...yanlızlıkların- dır...Hiç kurtuldum deme ....Birgünden sonra yeniden duyarsın...
Kimse anlayamaz,sende anlayamassın.yatagına yıgılır kalırsın öylece...gözlerini tavana dikip düşündügün olur bütün gece....sorular sorarsın kendi kendine,bazen cevap bulamassın...bazen elini uzatırsın camını yoklayan yagmur tanelerine...ürkütücü bir sesle gök gürlediginde çocuklugunun koynunda uyanırsın..Yaşamak,yaşamak o kadar kolaymı.Bazen sesin yabancı gelir kendine,gülemessin..aglayamassın...
Hani bazen başka kalplerde atarsın..büyürsün ...çogalırsın..Aşklardan,sevdalardan,acılarda- n geçersinya yanarsın köz olursun..
Şarkıları yalanlarsın,tenha sokaklarda dolaşırsın deli divane...iyimserligi kırıp çekip gitmekler tasarlarsın heran...bazen deliyi oynarsın en yüksek tepelerde...
Birgünden sonra yeniden oynarsın....
Hani bazen kuşların özgürlügünü kıskanırsın,kanatlanıp uçmak istersin..hani bazen ödünç alırız tutkularımızı ...yaklaşırız sevdiklerimize..hayalde olsa...öpüşür koklaşırız..sarılırız hiç bitmesin diye...
hani bazende geri veririz ya o ödünç aldıklarımızı...yok olursun..kendi içinden kaldırırsın cenazeni...
Boşver....boşver...birgünden sonra yeniden yaşarsın..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.