- 4347 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
_FISILTI_(dostuma)
Hadi anlat diyorsun.Neyi diyorum ,ilk aşkını mesala diyorsun.Olmaz diyorum , nedenini bilmeden.Sadece anlatmak istemediğimden.
Sonra resimler gözteriyorsun bana , içinde benim olmadığım mutluluk kareleri.Nasılda güzel görünüyor çenendeki küçük gamzen.Ve dudakların ele veriyor seni.
Evet dostum , sırdaşım , arkadaşım .Resimlerde yokum belki , ama yüreğinin bir yerlerinde olduğumu biliyorum.Geçen gün seninle konuşmamıza mani olan rüzgar , iki gündür burdaydı.Senide beraberinde getirmemiş , ama yağmur bulutlarını kapıp gelmiş.Yağmur yağdı , derler ya hani bardaktan boşalır gibi.işte öyle.Ve bu yağmurun ardından da mis gibi bir toprak kokusu.Tabi senin şehrinde yağmurdan sonra toprak kokusu olmaz , özlemişsindir bu kokuyu.Hatta unutmuş da olabilirsin o beton yığınlarının içinde.Biliyorum sende çok seversin yağmurları.Ne çok konusu geçti , sohbetimizde yağmurların.Şimdi her yağmur yağdığında bu konuşmaları hatırlıyorum.Sevgili dostum :yarım bir cümle olarak kalmıştık biz.Şimdi o cümleye devam ediyoruz , farklı bir tarzda ama bitirmeden, noktalamadan...
Neler neler kattın hayatıma, hep fazlalaştım seninle , hiç eksilmeden.Bilgilerin , düşüncelerin hep hayran kalmamı sağladı sana.
Ama sevgili dostum , bazen üzüyorsun da beni.Geçen günlerin birinde yaşlanıyorum içime çöktüm ,sözüm çok dinleyecek yok , sevgim çok paylaşacak yok dedin.Tamam dostum , sende insansın ama ben bazen senin insan olduğunu unutuyorum.Ve sen böyle düşününce çok üzülüyorum.Sen yalnız değilsin ki dostum.Ben varım.Benim içinde sen ...Çok olan sözleri ben dinlemek istiyorum.Tamam bir masa başında çaylarımızı yudumlarken yapamayacağız belki sohbetimizi , ama bu mani olamaz ki dostumu dinlememe.Ortak et benide sorunlarına , hayatına.
Dostlar bugünler için değil mi?
( herşey olup hiçbirşeyin ağırlığında olmak , hiçbirşeyi tutamamak ama dünyaya meydan okumak.BERABERCE...)
YORUMLAR
çok sevdiğim bir şiir sözüdür şarkının önüne konmuştur "kelimeler gerçeğin beceriksiz avcıları -avcıları"...
yazıyoruz, üzreimizden geçen herşeyi somutlaştırmaya çabalıyoruz, yetmiyor biliyoruz, bu yazı ne hikayeler, gülüşler, hüzünler, hasretler ve yetimleri sırtına almaya çabalıyor, bilmeyenler bilmiyor tabii. gerçeğin güzel büyüklüğüne insan güzel büyüklükler ekliyor.
mavi :) evet yine bir fısıltıya saklayacağım, "sen türkülerini söyle, umudun yitirmeden.........." sen biliyorsun her dizesini artık :)