- 876 Okunma
- 15 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
""Aynur Hanım içinizdeki en çömez olarak,artık fanatik hayranınız oldum sizlerin.Bu yazınızı sesli olarak aileme okudum.Kâh güldük,kâh düşündük.Evet Ayhan Bey gibi düşünmüştüm,sizin gözünüzden çevreyi tanımak,tatlı bir hobi oldu.Ve bir yorumumda da dediğim gibi;artık yolda yürürken insanları gözlemler oldum.Hârikasınız.Sizi seviyorum."
karamürsel vapurundan. elazığ 'a....
sevgili aynur, sokak, ve insan betimlemeleri harikaydı gene...
bu arada anlatıcı yani seni, yaşam indeki seni -huyunu suyunu--
ööreniyoruz..şakacı yanın, huysuz yanın, kızdıkların, eşinin karakteri....
kendini ve etrafındaki olan biteni çok hoş bir uslupla anlatıyorsun..
bugün sayfanda vukuat yok..fikret tezal da sakin görünüyor...
aman, karışmasın ortalık..şimdi tezal ın sayfasına geçeceğim..bakalım oralarda ne var???
sevgilerimle..yazı sabahımı mutlandırdı yine...
Aynur hanım,sizin dünyanızdan gezinti yapmanın tadına doyum olmuyor doğrusu...Her zaman mükemmelsiniz...
Fikret bey de öyle kendi kendine "edebiyatcı" rollerine girip de kendisini küçük düşürmeye çalışmasın hani...
sarmısak yerine bugün "sarımsak" dese ne olacak...demese ne olacak...Yüreği sıkıysa böyle bir edebi yazı yazsın da görelim bakalım. Öyle "ben fahişeyim" falan filan yazıları yazmakla yazarlık olmaz...
Aklına başına alsın,Aynur kardeşin yazarlığına laf söylettirmem,pazarcı damarım tutarsa ne olacağını kendisi düşünsün...Bakkalın içinde rahat rahat oturmaya benzemez bu işler...
Hepinize günaydın diyor,saygı ve sevgilerimi gönderiyorum efendim...
ayhansarıkaya tarafından 6/25/2009 5:41:45 AM zamanında düzenlenmiştir.